Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ-ΝΑΞΟΣ | 26 Ιουλίου 2010, 08:32
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΗΔΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ. ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ 20% ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΑΝ ΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤO FACEBOOK KAI TO ΥΑΗΟΟ, ΟΧΙ ΤΟΥΣ Η/Υ ΠΟΣΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. ΑΣ ΤΕΘΕΙ ΩΣ ΟΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΕΩΣ 10.000 MAXIMUM ΓΙΑ Η/Υ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.