Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη Στέλιος | 26 Ιουλίου 2010, 13:36
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι σημαντικό η νέα δράση να στοχεύσει: Α.Στη δημιουργία της απαιτούμενης πληροφοριακής υποδομής (Η/Υ, δικτυακός εξοπλισμός, server, βασικό λογισμικό κ.λ.π.) Β.Στην αγορά ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων (ERP,CRM, λογιστικά πακέτα) τα οποία θα βελτιστοποιήσουν τη διαχείριση των πόρων της επιχείρησης και τη βέλτιστη διαχείριση των πελατών Γ.Στη δημιουργία e-shop, τα οποία θα αποτελούν το διαδικτυακό σημείο πώλησης κάθε επιχείρησης Δ.Στην αγορά και εγκατάσταση τεχνολογικού ηλεκτρονικού εξοπλισμού εντός του καταστήματος (οθόνες plasma, συσκευές dvd, ηχοσύστημα) τα οποία ενισχύουν την εικόνα κάθε καταστήματος Ε.Στη δημιουργία ηλεκτρονικών καταλόγων τιμών (συσκευή με touch screen τοποθετημένη εντός του καταστήματος) στην οποία ο πελάτης θα μπορεί να δεί (π.χ. κατά αύξουσα σειρά) όλα τα είδη προϊόντων με τις αντίστοιχες τιμές τους, πριν και μετά από ενδεχόμενη πώληση