Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη Σταμάτης | 26 Ιουλίου 2010, 14:28
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δ1.Η δράση πρέπει να εστιάσει κυρίως στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Είναι πάρα πολλές οι επιχειρήσεις που δεν μπόρεσαν να χρηματοδοτηθούν απο παλαιότερες προσκλήσεις και ενώ ήθελαν πάντα να αναπτυχθούν μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου τελικά δεν μπόρεσαν. Δ2.Σαφώς και υπάρχουν νέες ισχυρές τάσεις στις συνήθειες του καταναλωτικού κοινού που βασίζονται στις νέες τεχνολογίες και στις οποίες οι επιχειρήσεις λιανικής θα πρέπει να ανταποκριθούν γρήγορα, με νέα τεχνολογικά μέσα. 1.Η αγορές μέσω διαδικτύου εμφανίσουν κάθε χρόνο σημαντικότατη άνοδο 2.Οι τζίροι των ηλεκτρονικών καταστημάτων αυξάνονται κάθε χρόνο γεωμετρικά. 3.Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών για αγορές μέσω διαδικτύου κάθε χρόνο αυξάνεται.