Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 7. Συνολικά Οικονομικά Στοιχεία της ΔράσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 26 Ιουλίου 2010, 20:22
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απλοποιήστε το σύστημα Βοηθήστε πραγματικά τις επιχειρήσεις να συμμετάσχουν και να υλοποιήσουν. Επειδή Ελλάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ η Αθήνα και τα τρία μεγάλα αστικά κέντρα (θεσ/νικη, Πάτρα, Ηράκλειο) και επειδή μέσα από το σχεδιο φαίνεται ότι δεν έχετε λάβει υπόψη την πραγματικότητα της ελληνικής περιφέρειας αφήστε το ποσοστό επιχορήγησης όπως το έχετε ορίσει για τα αστικά κέντρα Αυξήστε το ποσοστό επιχορήγησης, μειώστε το μέγιστο της πρότασης σε 60000 γιατί αυτό είναι κοντά στη πραγματικότητα για την επαρχία Για να προστατευθεί το όλο σύστημα από τις υπερτιμολογήσεις αξιοποιήστε τη πρόταση Ρέππα για "μίζες" και προσαρμόστε τη στο πρόγραμμα Το digi-content είναι επικίνδυνο αν δεν ορισθούν πιό αναλυτικά οι προδιαγραφές. Digi content μπορεί να φτιάξει και να το ονομάσει έτσι ένας 4ετής φοιτητής πληροφορικής To digi content πρέπει να έχει αυστηρές προδιαγραφές και προσοχή μην φύγουν χρήματα σε εταιρίες hosting εκτός Ελλάδας. Απαιτήστε κάθε λογισμικό (application s/w), όχι λειτουργικά συστήματα, να έχει πιστοποίηση παραγωγής από ελληνική εταιρία. Εξαιρέστε παραγωγούς λογισμικού οι οποίοι τώρα φυτρώνουν βάζοντας όρο ότι η εταιρία παραγωγής λογισμικού (software vendor) έχει εμπειρία πάνω από 5 χρόνια και μπορεί να αποδείξει από την κατάσταση προσωπικού ότι το επιστημονικό προσωπικό που χρησιμοποιεί για παραγωγή είναι σε μόνιμη εργασιακή σχέση. Για τους υλοποιητές απαιτήστε να είναι επιχειρήσεις με εμπειρία και να αποδεικνύουν την εμπειρία αυτή με το πελατολόγιο τους έτσι ώστε να αποφευχθεί η εμπλοκή των μανιταριών που ξεφυτρώνουν τώρα και σε αυτό το τομέα