Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 6. Επενδύσεις που ενισχύονταιΣχόλιο του χρήστη NKAN | 28 Ιουλίου 2010, 12:54
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλα τα προαναφερόμενα στα Ε1 και Ε2 είναι αποδεκτά και χρήσιμα. Βέβαια, τη στιγμή που αναφερόμαστε σε Εμπορική Λιανική Δραστηριότητα νομίζω πως θα πρέπει να λάβομε υπόψη μας και το κομμάτι εκείνο που αφορά στη Ταμειακή Ρευστότητα της Λιανεμπορικής Επιχείρησης. Κατα την άποψη μου, σήμερα, το σπουδαιότερο κομμάτι για τη λιανική είναι εκείνο που αφορά στη παρακολούθηση της είσπραξης των πιστωτικών καρτών, ιδιαίτερα δε εκείνων που χρησιμοποιούν διαφοροτρόπως άτοκες δόσεις και που είναι σχεδόν αδύνατο για τις πλείστες των πολυ μικρών και μικρών επιχειρήσεων να παρακολουθήσουν σωστά. Σήμερα, οι περισσότερες επιχειρήσεις και διοικήσεις εταιρειών πιστωτικών καρτών προσφέρουν πολλαπλά άτοκες δόσεις. Επίσης, η σχέση στη λιανική πώληση μεταξύ είσπραξης μετρητών και πληρωμης με πιστωτική κάρτα ανάγεται περίπου σε 65/35 υπερ των πιστωτικών καρτών. Ιδιαίτερα, σε είδη λαϊκής κατανάλωσης όπου η μέση τιμή είναι χαμηλή και η πώληση ψηλή είναι παρα πολύ δύσκολη ( εως αδύνατη ) η παρακολούθηση της είσπραξης των πιστωτικών καρτών εκείνων που γίνονται με δόσεις. Για όλα τα παραπάνω πιστεύω ότι θα πρέπει να συμπεριληφθή και η χρηματοδότηση ανάπτυξης λογισμικών που θα παρέχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης των εισπράξεων των πιστωτικών καρτών και το σωστό έλεγχο της εκτέλεσης των Πιστωτικών Ιδρυμάτων στη δραστηριότητα αυτή.