Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 7. Συνολικά Οικονομικά Στοιχεία της ΔράσηςΣχόλιο του χρήστη Λευτέρης | 28 Ιουλίου 2010, 19:10
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα για διαφορετικά ποσοστά ενίσχυσης ανά κατηγορία ενεργειών προκειμένου να κατευθυνθούν οι πόροι σε δαπάνες με μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία για την επιχείρηση και για το σύνολο της οικονομίας. Π.Χ. θα μπορούσε να επιδοτείται η ηλεκτρονική παρακολούθηση αποθεμάτων και η αγορά φορολογικών εκτυπωτών με ποσοστό 50% και η δαπάνη για εφαρμογές προώθησης συνδυασμένες με γεωγραφική πληροφόρηση και κουπόνια μέσω συσκευών κινητής τηλεφωνίας με ποσοστό 70% ώστε να ωθήσουμε δαπάνες για καινοτομικές υπηρεσίες με μεγάλη υπεραξία.