Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 4. Ποιες επιχειρήσεις έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη δράσηΣχόλιο του χρήστη Redsharp | 30 Ιουλίου 2010, 18:30
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκτός από το λιανεμπόριο, έχει μεγάλη σημασία και η λιανική διάθεση υπηρεσιών. Η σημασία του τομέα των υπηρεσιών για την οικονομία είναι μεγάλη δεδομένου ότι το 100% της προστιθέμενης αξία τους είναι εγχώρια. Δεδομένου ότι ο τομέας των υπηρεσιών δεν είναι επιλέξιμος στο πρόγραμμα που αφορά ΜΜΕ και το οποίο απευθύνεται στην μεταποίηση, θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό να είναι επιλέξιμος στα υπό διαβούλευση έργα. Τα λογισμικά που προβλέπονται στο DIGI-Retail (όπως CMS κλπ) είναι αναγκαία για την ανάπτυξη όχι μόνο επιχειρήσεων λιανεμπορίου αλλά και επιχειρήσεων λιανικής πώλησης υπηρεσιών (πχ κατάρτισης, τηλεκατάρτισης, παροχή υπηρεσιών τηλευποστήριξης κλπ). Μάλιστα, η επιδιωκόμενη θετική επίδραση στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών, κατά την άποψή μας θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα επιτευχθεί στις εταιρίες του τυπικού λιανεμπορίου (κοινή λογική). Άρα, για να έχει το σχέδιο μέγιστα αποτελέσματα, στη λιανική πώληση, θα πρέπει απαραίτητα να αφορά και τη λιανική πώληση υπηρεσιών.