Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 6. Επενδύσεις που ενισχύονταιΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΑΣ | 1 Αυγούστου 2010, 22:56
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως επιπρόσθετες τεχνολογικές κατηγορίες και προτάσεις που πιστεύετε ότι θα πρέπει να συμπεριληφθούν στη δράση, θα ήθελα να αναφέρω την τεχνολογία Bluetooth marketing(proximity marketing είναι ο όρος, http://en.wikipedia.org/wiki/Proximity_marketing) η οποία υλοποιείται με τα κατάλληλα bluetooth hotspots. Τo bluetooth marketing είναι καινοτόμο τοπικής εμβέλειας marketing μια που επιτρέπει την επικοινωνία και ενημέρωση των καταναλωτών/πελατών του καταστήματος σε εμβέλεια έως και 200 μέτρων. Όπως η τεχνολογία digital signage (ψηφιακή σήμανση),διαδραστικής βιτρίνας που πολύ σωστά συμπεριλάβατε στις καινοτομικές δράσεις marketing του καταστήματος, έτσι και το bluetooth marketing θα πρέπει πιστεύω να συμπεριληφθεί. Είναι κάτι που λειτουργεί πετυχημένα σε χώρες της Ευρώπης (όπως και οι ψηφιακές βιτρίνες) και παρέχει διαδραστικότητα αλλά αξιοποιεί συγχρόνως τις multimedia δυνατότητες του κινητού τηλεφώνου των πελατών. Links http://en.wikipedia.org/wiki/Proximity_marketing http://www.bluetooth-advertising.co.uk/ http://www.newmedia.gr/bluetooth-marketing.php http://www.bluetoothon.com/BluetoothOn.com%20Bluetooth%20Network.html