Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 7. Συνολικά Οικονομικά Στοιχεία της ΔράσηςΣχόλιο του χρήστη Λαμπρος Γεωργόπουλος | 2 Αυγούστου 2010, 12:59
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να τεκμηριώνεται η εμπειρία του προμηθευτή (με αντίστοιχα έργα στο χώρο, πελατολόγιο, έτη λειτουργίας και μελέτες περίπτωσης) και να δημιουργηθεί μητρώο προμηθευτών/υλοποιητών ανά κατηγορία, τουλάχιστον για τις κατηγορίες εκείνες οι οποίες "μαγνητίζουν" αεριτζήδες. Είναι σύνθετο, αλλά είναι ο μόνος τρόπος να απογεύγονται τα μανιτάρια που ξεφυτρώνουν. Πολύ σωστή η τεκμηρίωση των λύσεων από τον προμηθευτή βάση έτη λειτουργίας του ιδίου και πιστοποίηση οτι απασχολεί σχετικό προσωπικό σε μόνιμη βάση. Οπωσδήποτε θα πρέπει να υπάρχει βεβαίωση οτι θα υλοποιήσει το πρόγραμμα η επιχείρηση και αποδοχή 1 μήνα μετά τα αποτελέσματα το πολύ. Όπως στο τελευταίο ΠΕΠ, έμειναν έξω επιχειρήσεις που πραγματικά θέλουν να υλοποιήσουν και έχουν ανάγκη και εντάχθηκαν επιχειρήσεις προβληματικές και οι οποίες δεν μπορούν να πληρώσουν το ΦΠΑ. Διασταύρωση των οικονομικών στοιχείων των επιχειρήσεων μέσω ΑΦΜ για να απογεύγονται τα σκαναρίσματα των οικονομικών δεδομένων και εταιρείες φαντάσματα να δείχνουν κολοσσοί!!! Οπωσδήποτε η προυπηρεσία (αν αξιολογηθεί) να τεκμηριωνεται και οχι με πτυχία και βεβαιώσεις της μισής ώρας αλλά μόνο από αναγνωρισμένους ακαδημαικούς φορείς!