Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη θανος θεμιστοκλης | 4 Αυγούστου 2010, 11:17
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αποψή μου είναι ότι η δράση θα έπρεπε όχι μόνο να επικεντρωθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και πιό συγκεκριμένα σε αυτό που αποσκοπεί σε πωλήσεις εκτος Ελλάδος με την έννοια τόσο της δυνατότητας κατασκευής καταστημάτων η προσαρμογής ηδη υπαρχόντων σε περισσότερες γλώσσες στοχεύοντας σε άλλες αγορές αλλά και στην προώθηση συμαντικού μέρους του budget γιά προβολή στις αντιστοιχες με τις γλώσσες χώρες. Σε πρώτη φάση κάτι τέτοιο είναι πιό απλό σε χώρες μελη της Ε.Ε.όπου δεν τίθεται θέμα εισαγωγής και αντιστοιχου φόρου. Είναι απαραίτητο να ξεφύγουμε από την εσωστρέφεια τηςε Ελληνικής αγοράς και να δοκιμάσουμε να γίνουμε ανταγωνιστικοί στο Διεθνές περιβάλλον.Εκεί θα αντιμετωπίσουμε τις αντίστοιχες προκλήσεις σε τιμολογιακή βάση όσο και σε ποιότητα εξυπηρέτησης πελάτη. Εάν οι Ελληνικές επιχειρήσεις αποτύχουν να ανταπεξέλθουν σε αυτή την πρόκληση τότε πολύ σύντομα το μεγαλύτερο μέρος των προιόντων που θα πωλούνται στην΄Ελληνική αγορά θα πληρώνεται στο εξωτερικό και θα δημιουργεί θέσεις εργασίας στην χώρα καταγωγής του ηλεκτρονικού καταστήματος.