Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη ΝΠ | 4 Αυγούστου 2010, 16:51
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκτιμώ ότι εάν ακολουθηθεί η μεθοδολογία των προηγούμενων δράσεων τα αποτελέσματα του προγράμματος θα είναι ελάχιστα. Ο λόγος είναι ότι τα διατιθέμενα κεφάλαια είναι πεπερασμένα και θα διασκορπισθούν σε μεγάλο αριθμό έργων. Μερικά από τα έργα θα έχουν πράγματι αποτέλεσμα, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις τα έργα θα χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη προσωρινών αναγκών ή για να καλύψουν ακόμα και προβλήματα ρευστότητας. Παράλληλα επειδή οι ανάδοχοι φορείς δεν αντιλαμβάνονται το μέγεθος προσπάθειας σε βάθος χρόνου, που απαιτείται για να εδραιωθεί ένα τέτοιο περιβάλλον τηλε-πωλήσεων, καθώς και το νέο περιβάλλον λειτουργίας που δημιουργούν, συνήθως το εγκαταλείπουν μετά από μερικά χρόνια και έτσι η όλη επένδυση χάνεται. Νομίζω ότι προτιμώτερο θα ήταν να επικεντρωθεί η δράση σε μικρό αριθμό έργων μεγάλου μεγέθους, δηλαδή να στοχεύσουμε σε ελληνικά Amazon, Alibaba, κλπ. Οι φορείς αυτοί θα είναι υποχρεωμένοι, λόγω της χρηματοδότησης, να συμπεριλάβουν στο πελατολόγειό τους ένα σημαντικό αριθμό ελληνικών επιχειρήσεων, έναντι μίας λογικής προμήθειας ή ελάχιστου ενοικίου, καθόσον θα έχουν αντίστοιχα χαμηλές δαπάνες λειτουργίας λόγω οικονομίας κλίμακας. Παράλληλα θα διασφαλίζουν με το μέγεθός τους και την τεχνική τους αρτιότητα την έξωθεν καλή μαρτυρία έτσι ώστε πιθανοί αγοραστές να νοιώθουν ασφαλείς να κάνουν αγορές από το συγκεκριμένο Σύστημα. Ο αριθμός των έργων θα πρέπει να αντιστοιχεί σε κλάδους της αγοράς που θα πρέπει να στοχεύσει η Δράση (π.χ Τουρισμός, Πολιτισμός, Ελληνική Γεωργία, Αργυροχρυσοχοία). Τα έργα θα πρέπει κατά προτεραιότητα να στοχεύουν στην Διεθνή Αγορά με πολύγλωσσα περιβάλλοντα χρήστη(π.χ. Αγγλικά, Ισπανικά, Κινεζικά), αλλά και την Ελληνική Αγορά.