Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 7. Συνολικά Οικονομικά Στοιχεία της ΔράσηςΣχόλιο του χρήστη mpig | 5 Αυγούστου 2010, 17:09
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θα συμφωνήσω με τις απόψεις του ΓΙΩΡΓΟΥ Για να προστατευθεί το όλο σύστημα από τις υπερτιμολογήσεις, Δυό απλές λύσης= την ευθύνη για την υπέρ τιμολόγηση να την έχει ο λήπτης του στοιχείου. Ο Προμηθευτής δεν έχει λόγο να κάνει υπέρ τιμολόγηση. Επίσης να υπάρχει βάθος χρόνου στην όλη επένδυση με υποχρεωτική σύμβαση συντήρησης του έργου για τα πρώτα 3-5 χρόνια. To digi content πρέπει να έχει αυστηρές προδιαγραφές και προσοχή μην φύγουν χρήματα σε εταιρίες hosting εκτός Ελλάδας. Να υπάρχει πρόβλεψη για αυτόματη σύνδεση του όλου έργου με ERP συστήματα, ειδικά για το digi-retail. Απαιτήστε κάθε λογισμικό (application s/w), όχι λειτουργικά συστήματα, να έχει πιστοποίηση παραγωγής από ελληνική εταιρία. Εξαιρέστε παραγωγούς λογισμικού οι οποίοι τώρα φυτρώνουν βάζοντας όρο ότι η εταιρία παραγωγής λογισμικού (software vendor) έχει εμπειρία πάνω από 5 χρόνια.