Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη Άγγελος Δεστούνης | 6 Αυγούστου 2010, 01:15
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σόχος του προγράμματος θα πρέπει να είναι τα παρακάτω 1. Ενίσχυση επιχειρήσεων που έχουν ήδη πωλήσεις στο εξωτερικό κατά προτεραιότητα, διότι μία επιχείρηση που έχει ήδη πελατολόγιο στο εξωτερικό μόλις ανεβάσει ή αναβαθμίσει ουσιαστικά την ηλεκτρονική της παρουσία στο internet τότε θα λάβει άμεσα (από την πρώτη ημέρα) παραγγελίες. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθούν αισθητά οι εξαγωγές των ελληνικών επιχειρήσεων βραχυπρόθεσμα και σαφώς και μακροπρόθεσμα αφού πρόκειται για προιόντα ανταγωνιστικά και αποδεκτά ήδη στις αγορές του εξωτερικού. Σε μία επιχείρηση που δεν έχει πωλήσεις στο εξωτερικό θα αργήσει να αποδώσει η επένδυση αφού πρακτικά δεν την γνωρίζει κανείς στο εξωτερικό ενώ μία εξαγωγική έχει έτοιμους πελάτες!!! 2. Ένα απλό e-shop δεν είναι αρκετό για να αποτελέσει πραγματική ουσιαστική επένδυση για την συντριπτική πλειοψηφία των επιχείρήσεων. Το κόστος διαχείρισης είναι απαγορευτικό. Μονόδρομος αποτελεί η υποχρεωτική διασύνδεση του e-shop με το λογισμικό εμπορικής διαχείρισης της επιχείρησης προκειμένου να μην χρειάζεται επιπλέον δουλειά για την διαχείριση των παραγγελιών αλλά και των προιόντων. Θεωρώ ότι θα πρέπει να έιναι υποχρεωτική η διασύνδεση αυτή. 3. Επίσης κριτήριο το οποίο θα δίνει μεγαλύτερη βαθμολογία θα μπορούσε να είναι η διασύνδεση εξωτερικών συσκευών μέσω της ευρυζωνικότητας, όπως infokiosk, touch shops, digital signage κλπ. 4. Σημαντικό είναι να μπούν υποχρεωτικά σημεία διαδραστικότητας της λειτουργίας του e-shop, όπως η δυνατότητα reviews, wishlists, order tracking, online payment, paypal. 5. Πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει προχωρήσει πολύ πιο μπροστά από την ύπαρξη ενός απλού e-shop. Προτάσεις που θα δημιουργούν ένα απλό e-shop δεν θα πρέπει να προχωρούν. Άλλωστε εκεί είναι και το περιθώριο για υπερτιμολογήσεις. 6. Η δημιουργία ενός Ελληνικού ηλεκτρονικού επιμελητηρίου, όπως το πανίσχυρο http://www.hktdc.com/ το οποίο να συντηρηθεί από την υπάρχουσα δράση και να αποτελεί και προυπόθεση όλων των εγκεκριμένων προτάσεων να εγγράφονται σε αυτό είναι μία ιδέα που θα έχει σίγουρα θετικό αποτέλεσμα για την ελληνική αγορά. Ενδεχομένως μαζί με την δράση θα μπορούσατε να προκυρήξετε και διαγωνισμό για τν δημιουργία και υποστήριξη αυτής της δράσης. Πρακτικά ένα ηλεκτρονικό επιμελητήριο θα μπορέσει να οργανώσει την αγέλη των ανεξάρτητων εμπόρων που στην πλειοψηφία τους δεν έχουν εμπειρία στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Ενδεχομένως μία τέτοια υπηρεσία να τεθεί επικεφαλής του συνόλου των ηλεκτρονικών καταστημάτων των Ελληνικών επιχείρήσεων αφού θα μπορούσε να είναι υποχρεωτική η αναγραφή του από όποια επιχείρηση επιδοτείται για την δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτά προς το παρόν. Παρακαλώ για προσπάθεια δημιουργίας μίας δράσης με ουσιαστικά αποτελέσματα και όχι βιτρίνες. Εάν αφεθούν τα περιθώρια για fake έργα τότε σίγουρα θα υπάρξουν πολλά από αυτά.