Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Καπετανάκης | 6 Αυγούστου 2010, 16:07
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εδώ και μερικούς μήνες προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα για το πώς θα μπορούσαμε να ορθολογικοποιησούμε τις λειτουργίες μας με τρόπο κατανεμημένο. Η σκέψεις αυτή αφορά καταστήματα της τοπικής αγοράς, και την καταθέτω μήπως μπορεί να βοηθήσει για προβληματισμό γύρο απο την δράση που ετοιμάζεται. Νομίζω ότι μια λύση για αντιστροφής του κλήματος και ανάπτυξης τους θα ήταν να ξεκινούσαν τέσσερα ή πέντε καταστήματα από κοινού να δημιουργούσαν μια εταιρία (Όπου μέτοχοι θα είναι τα καταστήματα) που θα τους παρέχει υπηρεσίες IT, Marketing, PR (στα καταστήματα που μετέχουν σε αυτή). Η εταιρία θα στελεχωθεί από νέους επιστήμονες με αντίστοιχα γνωστικά αντικείμενα. Το αποτέλεσμα θα είναι να έχουμε μικρές επιχειρηματικές μονάδες λιανικής που θα ενσωματώνουν στρατηγικές και τακτικές που μόνο μεγάλοι οργανισμοί είναι σε θέσει να εκμεταλλευθούν. Με τη δομή αυτού του τύπου, όλοι κερδίζουν : 1. Οι επιχειρηματίες μέσω της ανάπτυξης και οργανωτικής ωριμάνσεις της επιχείρησης τους. 2. Οι νέοι επιστήμονες γιατί μπορούν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους. Και επιπλέον αποκτούν επαγγελματική εμπειρία. 3. Οι καταναλωτές γιατί μπορούν να απολαμβάνουν υπηρεσίες και προϊόντα υψηλών προδιαγραφών σε μια απόσταση 10 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι τους. Προσωπικά πιστεύω ότι μέσω συνεργιών και με τρόπο κατανεμημένο μπορούμε να αλλάξουμε την καθημερινότητα μας, προς το καλύτερο. Αυτό που χρειάζεται ο νεοέλληνας είναι να ανακαλύψει την έννοια της συνεργασίας, και αυτό το υπέρμετρο εγώ να κάνει στη μπάντα λίγο, γιατί το εμείς μαζί, σίγουρα μπορούμε καλύτερα!!!