Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 4. Ποιες επιχειρήσεις έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη δράσηΣχόλιο του χρήστη Αθανάσιος Ζαφείρης | 7 Αυγούστου 2010, 10:10
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ Πιστεύω ότι θα πρέπει να συμπεριληθφούν στο πρόγραμμα και οι επιχειρήσεις του κλάδου εστίασης και ψυχαγωγίας με την έννοια ότι και αυτές είναι επιχειρήσεις λιανικής και μάλιστα με πολλές ανάγκες και εφαρμογές σχετικά με όσα προτείνονται στο πρόγραμμα. 2) ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ Επίσης θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να μπορούν να υποβληθούν προτάσεις σε συλλογικό επίπεδο π.χ. αν πρόκειται για αλυσίδα καταστημάτων ενός brand (franshise) ώστε να δύναται να χρηματοδοτηθεί και κατά κάποιο τρόπο εκτός από τα καταστήματα, και η κεντρική στους διαχείριση (μέσω του franshisor) σε περίπτωση που δεν ακολουθηθεί η λύση SAAS. Έτσι μπορούν να υπάρξουν και οικονομίες κλίμακας αφού το κόστος για μεγάλο μέρος των εφαρμογών και υπηρεσιών θα μειωθεί αφού θα παρσασχεθεί κεντρικά. Για παράδειγμα ένα σύστημα Loyalty ή ένα BI αποκτά νόημα όταν συμμετέχουν στο πρόγρμμα πολλές ομοειδείς επιχηρήσεις και όχι ένα μόνο κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μπορούν να χρηματοδοτηθούν εκτός από επιχειρήσεις εστίασης και εταιρείες συμμετοχών σε τέτοιες επιχειρήσεις (Holding) καθώς και δικαιοπάροχοι (Fronshisors).