Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 6. Επενδύσεις που ενισχύονταιΣχόλιο του χρήστη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ | 11 Αυγούστου 2010, 12:46
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δ7. Στις κατηγορίες ενεργειών που ενισχύονται θα θέλαμε να προσθέσουμε τα εξής: Ε(1). - Αυτοματοποιημένη ανταλλαγή πληροφοριών για τη διακίνηση και διαθεσιμότητα προϊόντων μεταξύ υποκαταστημάτων ή/και κέντρων διανομής ή/και προμηθευτών εμπορευμάτων, μέσω online επικοινωνίας. Ε(1). - Υπηρεσίες βάσης δεδομένων στοιχείων προϊόντων όπου οι προμηθευτές καταχωρούν τα πλήρη στοιχεία των προϊόντων τους (υπάρχουν 100 - 150 πεδία όπως διάφορα στοιχεία για την συσκευασία των εμπορευμάτων, μονάδες πώλησης, περιγραφή, τιμή, ημέρες ζωής, κλπ.) και οι πελάτες (λιανέμποροι) τα αντλούν απευθείας. Δ8. Πιστεύουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να μπορούν να επιδοτηθούν και δαπάνες που κάνει η επιχείρηση που αναπτύσσει μόνη της ένα Λογισμικό (in house). Θα μπορούσαν να τεθούν συγκεκριμένες απλές προϋποθέσεις και τρόποι μέτρησης της δαπάνης αυτής, χωρίς να αποκλείονται δαπάνες μισθοδοσίας ήδη απασχολούμενων ατόμων. Με εκτίμηση Δημήτρης Μαρούτσος