Αρχική Σ/Ν Νέου Αναπτυξιακού ΝόμουΆρθρο 9 – Αρμοδιότητες και διαδικασίες υποβολής, εξέτασης και εφαρμογής των ενισχύσεωνΣχόλιο του χρήστη Λεμπιδάκης Εμμανουήλ | 11 Αυγούστου 2010, 13:53
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φορολογικά κίνητρα-Άρση περιορισμών και γραφειοκρατίας. Η χρήση των φορολογικών κινήτρων από τις επιχειρήσεις όπως ίσχυε μέχρι τώρα με όλους τους αναπτυξιακούς νόμους (Ν.1262,Ν.1892,Ν.2601,Ν.3299) δεν απαιτούσε την υποβολή αίτησης υπαγωγής για έγκριση. Οι κερδοφόρες επιχειρήσεις έκαναν χρήση των πλεονεκτημάτων των νόμων για τον συνεχή εκσυγχρονισμό τους και την ανάπτυξη τους, βελτιώνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα τους χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες και έχοντας την δυνατότητα να λάβουν επενδυτικές αποφάσεις με ευελιξία και ταχύτητα, προκειμένου να διατηρούν συνεχώς την τεχνολογική τους στάθμη σε υψηλό επίπεδο στο έντονα ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον που δραστηριοποιούνται. Είναι εξασφαλισμένη η εύκολη και λεπτομερής διαδικασία ελέγχου από τις αρμόδιες υπηρεσίες διότι οι επιχειρήσεις υπέβαλαν στην αρμόδια φορολογική υπηρεσία κατάσταση των παραγωγικών επενδύσεων που είχαν πραγματοποιήσει ταυτόχρονα με την υποβολή της φορολογικής τους δήλωσης και τηρούσαν θεωρημένο βιβλίο επενδύσεων. Η προτεινόμενη ρύθμιση θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις να κάνουν εικονικές οικονομοτεχνικές μελέτες με μη ακριβή στοιχεία προκειμένου να διασφαλίσουν το βιομηχανικό τους απόρρητο και να υπάρχει ένα περιθώριο στον προϋπολογισμό των έργων που θα πρέπει να προϋπολογίσουν. Επισημαίνουμε ότι το τελευταίο πλεονέκτημα για την ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα των κερδοφόρων επιχειρήσεων της Ελληνικής Βιομηχανίας που είναι τα αφορολόγητα αποθεματικά όπως ίσχυαν μέχρι τώρα κινδυνεύει να απαξιωθεί με την προτεινόμενη διάταξη του άρθρου 9 (παράγραφοι 3 και 4 σελίδας 30) του σχεδίου νόμου. Προτείνουμε : Το κίνητρο της φορολογικής απαλλαγής να απεμπλακεί από την αναγκαιότητα κατάθεσης φακέλου υπαγωγής.