Αρχική Σ/Ν Νέου Αναπτυξιακού ΝόμουΆρθρο 9 – Αρμοδιότητες και διαδικασίες υποβολής, εξέτασης και εφαρμογής των ενισχύσεωνΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΔΕΜΛΗΣ | 12 Αυγούστου 2010, 16:25
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για να θεωρείται το κράτος αξιόπιστος "συνεργάτης" πρέπει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών. Θα πρέπει: -οι προτάσεις να κατατίθενται συνεχώς και όχι δύο φορές το χρόνο, -να οριστεί δεσμευτικό χρονικό διάστημα εντός του οποίου πρέπει οι γνωμοδοτικές επιτροπές να εκδόσουν απόφαση. Αν δεν επαρκούν οι ανθρώπινοι πόροι των ΔΙΣΑ ή των άλλων εμπλεκόμενων φορέων είναι ευθύνη των προϊσταμένων τους να τις στελεχώσουν και να τις οργανώσουν και όχι του επενδυτή. Αν παρέλθει το διάστημα με ευθύνη τιου αρμόδιου φορέα τότε η πρόταση να θεωρείται αυτοδίκαια εγκεκριμένη. -να καθοριστεί δεσμευτικό χρονικό διάστημα καταβολής της επιδότησης από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του ελέγχου. Στην περίπτωση παρέλευσης του διαστήματος με ευθύνη του ΥΠΟΙΑΝ να προσαυξένεται με τόκους υπερημερίας. -να καταργηθεί η πρόβλεψη της συγκριτικής αξιολόγησης των προτάσεων. Είναι μη υλοποιήσιμη, θα οδηγήσει σε υπέρμετρες προτάσεις-δεσμεύσεις των επενδυτών για πετύχουν καλύτερες επιδόσεις και θα συγκρίνει ανόμια πράγματα καθώς και σε επίπεδο ίδιων ΚΑΔ-2008 άλλες οι ανάγκες στην Αττική, άλλες στη Θεσ/νικη, άλλες στον Έβρο και άλλες στα Γιάννενα. Εαν παρ΄όλα αυτά διατηρηθεί, τότε να θεσπιστούν ελάχιστοι αποδεκτοί δείκτες από το Υπουργείο ώστε οι προτάσεις που κατατίθενται να πληρούν τα ελάχιστα όρια επιλεξιμότητας.