Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-content – 6. Επενδύσεις που ενισχύονταιΣχόλιο του χρήστη Σωτήρης Μπ. | 16 Αυγούστου 2010, 20:17
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνω προσοχή στα ποσοστά του επενδυτικού σχεδίου ανά Κατηγορία Ενεργειών! Έτσι όπως είναι δομημένα απαιτούν για κάλυψη του 100% χρήση 4 από 5 Ενεργειών, το οποίο θεωρώ ιδιαίτερα περιοριστικό. Μάλιστα, η Ε1 (Ψηφιοποίηση) στην οποία δίνεται 40%, μπορεί να μην απαιτείται καθόλου! Πρέπει να θεωρείται αρκετά αναμενόμενη η περίπτωση επιχειρήσεων που διαθέτουν ήδη ψηφιοποιημένο υλικό, και σκοπεύουν να το μετατρέψουν (Ε2) και διαθέσουν σε διαφορετικά κανάλια (Ε3). Επίσης, συνιστώ να ανέβει σημαντικά το ποσοστό της Ε4 (προώθηση) καθώς η διαφήμιση μέσω Internet είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας ενός νέου content provider. Προτεινόμενα ποσοστά: Ε1: 0-50% Ε2: 0-40% Ε3: 0-70% Ε4: 0-40% Ε5: 5-15% Τέλος, θα πρότεινα την ανάγνωση του ακόλουθου άρθρου πρόσφατου τεύχους του Economist, με παραδείγματα από σύγχρονες πρακτικές μετάβασης από παραδοσιακά κανάλια διάθεσης περιεχομένου, σε νέα ψηφιακά: http://www.economist.com/node/16486717?story_id=16486717