Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη Μηνάς Περτσελάκης | 18 Αυγούστου 2010, 12:00
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δ1: Έχοντας την εμπειρία ανάληψης αρκετών έργων ηλεκτρονικού εμπορίου για ιδιώτες και μικρές εταιρίες, έχουμε διαπιστώσει συγκεκριμένα εμπόδια για τον μικρομεσαίο Έλληνα επιχειρηματία, τα οποία θα μπορούσε να καλύψει ο σκοπός του εν λόγω προγράμματος: 1. Ελλειψη ειδικευμένου προσωπικού που να μπορεί να διαχειριστεί ένα e-shop 2. Άγνοια επί φορολογικών θεμάτων για συναλλαγες εξωτερικού και μαλίστα σε παγκόσμιο επίπεδο (ειδικά σε θέματα ΦΠΑ). 3. Δυσκολία επιλογής μεθόδων αποστολής και τρόπων πληρωμής. 4. Φωτογράφιση προϊόντων για τη δημιουργία οπτικού υλικού. Το συμπέρασμα είναι πως, ενώ οι βασικές τεχνολογικές ανάγκες ενδεχομένως έχουν καλυφθεί και πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν δημιουργηθεί, δεν ισχύει το ίδιο για τη βασική τεχνογνωσία, η οποία είναι ο καθοριστικός παράγοντας για να λειτουργήσουν αξιόπιστα και, εν τέλει, να επιβιώσουν. Δ2: Υπάρχει αυξημένη ζήτηση για ενοποίηση και διασύνδεση εφαρμογών εμπορικής διαχείρισης με ηλεκτρονικά καταστήματα. Επομένως, θα ήταν θεμιτό να προβλεφθεί ένα κόστος "γεφύρωσης" δύο διακριτών τεχνολογιών.