Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-content – 4. Ποιες επιχειρήσεις έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη δράσηΣχόλιο του χρήστη Ελευθέριος Μ | 20 Αυγούστου 2010, 10:04
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δ3 Η δράση “Digi Content” είναι πολύ σημαντική με βασικό στόχο την δημιουργία πλούσιου ευρυζωνικού περιεχομένου. Σωστά η Δράση αναφέρει ενδεικτικά τομείς όπως, Επιστήμες, Εκδόσεις και Ενημέρωση. Οι τομείς όμως αυτοί όπως και άλλοι πολλοί που δεν αναφέρονται δεν μπορούν να καλυφθούν μόνο από τις επιχειρήσεις στον κλάδο δραστηριότητας που αναφέρεται στην διαβούλευση (Εκδόσεις, εκδοτικοί οίκοι, Τύπος κλπ). Αναφέρουμε πιο κάτω μερικά ενδεικτικά παραδείγματα κατηγοριών περιεχομένου • Επιστημονικό ευρυζωνικό περιεχόμενο από ιατρικά συνέδρια. • Ευρυζωνικό περιεχόμενο με θέματα Τουρισμού, κλπ Επομένως, προτείνεται όπως στη δράση Digi Content να μπορούν να ενταχθούν και άλλες επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κερδοσκοπικού ή μη σκοπού, οι οποίες διαθέτουν ή θα δημιουργήσουν ευρυζωνικό περιεχόμενο χρήσιμο για χώρους θεμάτων υγείας, ιατρικής, τουρισμού κλπ. Παραδείγματα εταιρειών που θα έπρεπε να ενταχθούν είναι, ιατρικές εταιρείες, εταιρείες τεχνολογίας, που δημιουργούν και συντηρούν ευρυζωνικά portals, εταιρείες –πρακτορεία τουρισμού, κλπ.