Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 7. Συνολικά Οικονομικά Στοιχεία της ΔράσηςΣχόλιο του χρήστη Ελευθέριος Μ | 20 Αυγούστου 2010, 10:50
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δ10 Θα ήθελα να αναφερθώ στα business models που επικρατούν για τα δίκτυα ψηφιακής σήμανσης και διαχείρισης οθονών (Digital Signage) Σε πολλές περιπτώσεις έχει επικρατήσει το μοντέλο η επιχείρηση – retailer να μην επενδύει στην τεχνολογία αυτή, αλλά την όλη επένδυση να την επωμίζονται οι εταιρείες τεχνολογίας και οι network operators οι οποίοι «στήνουν» δίκτυα οθονών σε retail επιχειρήσεις. Αποτέλεσμα του μοντέλου αυτό που είναι εταιρείες τεχνολογίας να αντιμετωπίζουν συχνά οικονομικά προβλήματα αφού προσβλέπουν να κάνουν απόσβεση της επένδυσης μόνο μέσω της διαφήμισης. Για την ταχύτερη εξάπλωση των καινοτόμων εφαρμογών Digital Signage, Interactive windows, κλπ., προτείνεται η Δράση να καλύπτει επενδύσεις εταιρειών τεχνολογίας και network operators για δημιουργία δικτύων, εφαρμογών και περιεχομένου για Digital Signage. Οι επενδύσεις Digital Signage δεν θα πρέπει να περιορίζονται μόνο για retail εφαρμογές αλλά να είναι ανοικτές και σε άλλους τομείς όπως, τουρισμός (πρακτορεία, αεροδρόμια ξενοδοχεία, κλπ), υγείας, (χώροι υποδοχής ιατρείων, αιθουσών νοσοκομείων, κλινικών, κλπ)