Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 6. Επενδύσεις που ενισχύονταιΣχόλιο του χρήστη Αντώνης | 20 Αυγούστου 2010, 17:38
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πέρα από τις όποιες επιλέξιμες δαπάνες για αγορά & υλοποίηση συστημάτων, είναι πάρα πολύ σημαντικό να δοθούν κίνητρα στους δικαιούχους και στο προσωπικό τους (εάν αυτό υπάρχει), έτσι ώστε να εκπαιδευτούν στις νέες τεχνολογίες που θα κληθούν να αξιοποιήσουν. Πρέπει να είναι υποχρεωτική η κατασκευή e-shop και προαιρετικά να συνδυάζεται με ενέργειες που θα επιλέξουν οι επιχειρήσεις (Ε2). Να μην απαιτείται υποχρεωτικός συνδυασμός ενεργειών στο (Ε2), δυσκολεύει τις μικρές επιχειρήσεις στην ανάπτυξη συνδυαστικών ενεργειών σε σημείο που να το καθιστά απαγορευτικό, στις μεγαλύτερες πάλι επιχειρήσεις ενδεχομένως να τους χρειάζεται μόνο μία από τις ενέργειες και όχι συνδυασμός.