Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-content – 6. Επενδύσεις που ενισχύονταιΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Βαβάσης | 20 Αυγούστου 2010, 19:45
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δ6: Μπορούν να συμπεριληφθούν στη Δράση: Συστήματα Γεωγραφικών Πληροφοριών και εφαρμογές διαχείρισης πληροφορίας με γεωγραφικό περιεχόμενο (π.χ. σημεία ενδιαφέροντος, δεδομένα σχετικά με τη θέση που βρίσκονται ή που θέλουν να μεταβούν οι χρήστες, τουριστικός οδηγός, ψηφιακή ξενάγηση και πλοήγηση, περιβαλλοντική παρακολούθηση, παρακολούθηση κινδύνων, διαχείριση πόρων κλπ.) Δ7: Στη περίπτωση των επιχειρήσεων που ανήκουν στον κλάδο των Υπηρεσιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, οι ενέργειες Ε1 (Συστήματα, υπηρεσίες και εφαρμογές πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών για την ψηφιοποίηση και δημιουργία περιεχομένου, Ε3 (Συστήματα Υπηρεσίες και εφαρμογές ηλεκτρονικής διάθεσης ευρυζωνικού πολυμεσικού υλικού σε πολλαπλά κανάλια και Ε4 (Υπηρεσίες προβολής και ενημέρωσης του κοινού μέσω Διαδικτύου, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλων ηλεκτρονικών μέσων), θα μπορούσαν να κυμαίνονται σε μεγαλύτερο ποσοστό δηλ. να αφορούν μέχρι το 50%, 30% και 20% του επενδυτικού σχεδίου αντίστοιχα. Δ8: Η έμφαση που δίνει η δράση digi-content κυρίως στη παροχή Υπηρεσιών Υλοποίησης και το Λογισμικό και λιγότερο στη προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση. Δ9: Η δράση digi-content θα μπορούσε να γίνει ιδιαιτέρως ελκυστική στις επιχειρήσεις αν: • Οι γραφειοκρατικές διαδικασίες για την υποβολή των επενδυτικών σχεδίων μειώνονταν στο ελάχιστο (π.χ. απαραίτητα έγγραφα, δικαιολογητικά κλπ), • τα μέγιστα όρια του προϋπολογισμού των επενδυτικών σχεδίων ήταν υψηλοτέρα ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις (π.χ. έως 150.000-200.000) • το ποσοστό επιχορήγησης ήταν υψηλότερο (π.χ. 60%-70% κυρίως για τις πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις) Telenavis Hellas A.E.