Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-content – 2. Σκοπός της δράσης digi-contentΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Βαβάσης | 20 Αυγούστου 2010, 19:39
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δ1: Η δράση digi-content, στη παρούσα φάση δεν ενδείκνυται να στοχεύσει σε βασικές ανάγκες ψηφιοποίησης περιεχομένου που θα έπρεπε ήδη να έχουν καλυφθεί ή να καλυφθούν με άλλα μέσα. Οι σύγχρονες ραγδαίες μεταβολές στη προβολή και διάθεση του ευρυζωνικού περιεχομένου απαιτούν την εφαρμογή περισσότερων σύγχρονων πολυκαναλικών εφαρμογών ανάπτυξης και εμπλουτισμού του ελληνικού περιεχομένου ώστε να καταστεί δελεαστικό, ανταγωνιστικό και να παραμένει πρακτική η χρήση του σε βάθος χρόνου τόσο στο τομέα του εμπορίου και των επιχειρήσεων όσο και στο τομέα της ενημέρωσης και των εκδόσεων. Δ2: Οι τάσεις που υπάρχουν σήμερα, εντοπίζονται στην αναζήτηση ενημερωτικού υλικού και υπηρεσιών μέσα από τη δυνατότητα επιλογής από τον κάθε ενδιαφερόμενο χρήστη, διαφορετικών καναλιών και εφαρμογών τόσο του διαδικτύου όσο και της κινητής τηλεφωνίας, περισσότερο «δυναμικής» δικτύωσης και άμεσης πρόσβασης στη πληροφορία από όπου και αν βρίσκεται ο χρήστης/καταναλωτής. Oι σύγχρονες τάσεις υποδεικνύουν το έντονο ενδιαφέρον για τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών και εφαρμογών αναζήτησης γεωγραφικής πληροφορίας, την τοποθεσία των χρηστών, τον βέλτιστο τρόπο μετακίνησής τους ή τα σημεία ενδιαφέροντος που επιλέγουν, καθώς και εφαρμογών «δυναμικής» διαχείρισης και διάχυσης πλήθους δεδομένων σχετικά με υπηρεσίες για την βελτίωση της καθημερινής ζωής του πολίτη, τις συναλλαγές τους Δημόσιους Φορείς, τη ψυχαγωγία, την ενημέρωση κλπ. Telenavis Hellas A.E.