Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 5. Διαδικασία Εξέτασης Επενδυτικών ΠροτάσεωνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Α. | 20 Αυγούστου 2010, 22:50
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δ4. Τα αντικειμενικά κριτήρια που θα χρησιμοποιηθούν κατά την διαδικασία αξιολόγησης των προτάσεων δεν έχουν περιγραφεί στο σχέδιο, αν και αποτελούν ουσιαστικότατα στοιχείο της δράσης. Κατά την άποψη μου, τα κριτήρια θα πρέπει να αξιολογούν και ποιοτικά χαρακτηριστικά των προτάσεων ώστε, τελικά, να επιλεγούν προς χρηματοδότηση προτάσεις που καλύπτουν κάποιες ελάχιστες ποιοτικές προδιαγραφές, ανταποκρίνονται σε πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης, διακρίνονται από ρεαλισμό και αποτελούν τμήμα του επιχειρηματικού σχεδιασμού της επιχείρησης. Σε κάθε περίπτωση, τα κριτήρια αξιολόγησης θα πρέπει να είναι 2 τύπων: κριτήρια συμμετοχής (on-off) και κριτήρια που θα βαθμολογούνται. Στα κριτήρια συμμετοχής, θα πρέπει να περιλαμβάνονται αυτά που θα αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας του έργου. Οπωσδήποτε θα πρέπει να απαιτείται ο προμηθευτής να καλύπτει κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις (π.χ. χρόνια αποδεδειγμένης ενασχόλησης με το αντικείμενο, δηλαδή με την υλοποίηση έργων πληροφορικής), ώστε να μειωθούν οι αεριτζήδες που εκμεταλλεύονται κάθε φορά την άγνοια των επιχειρηματιών και τα κενά των προγραμμάτων. Επίσης, κατά την διάρκεια της αξιολόγησης της πρότασης, θα πρέπει να γίνεται και έλεγχος της ρεαλιστικότητας του προϋπολογισμού της πρότασης (με ενδεχόμενη περικοπή του προϋπολογισμού) ώστε να περιορισθούν τα φαινόμενα υπερτιμολόγησης και εικονικών έργων. Δ5. Τα κριτήρια που προαναφέρθηκαν και ζητείται ο σχολιασμός τους αποτελούν κρητήρια κατάταξης της πρότασης σε κατηγορίας, σύμφωνα τουλάχιστον με τα αναφερόμενα στις πρώτες 2 γραμμές της σελίδας (και δεν μπορώ να φαντασθώ, άλλωστε, πως μπορεί να αποτελεί αξιολόγηση της πρότασης ο αριθμός των υποκαταστημάτων της επιχείρησης ή ο αριθμός των ταμείων της).