Αρχική Σ/Ν Νέου Αναπτυξιακού ΝόμουΆρθρο 5 – Περιεχόμενο Επενδυτικών Σχεδίων – Ενισχυόμενες και μη ενισχυόμενες δαπάνεςΣχόλιο του χρήστη Σοφία Π. | 23 Αυγούστου 2010, 20:07
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνονται τα ακόλουθα: - Επαναφορά της 5ετίας στο χρονικό περιθώριο στο οποίο θα επιτρέπεται ο εκσυγχρονισμός ολοκληρωμένης μορφής από την έναρξη λειτουργίας μια ξενοδοχειακής μονάδας ή/και από την ολοκλήρωση προηγούμενης υπαγωγής στον Αναπτυξιακό Νόμο. - Εκσυγχρονισμός ολοκληρωμένης μορφής λειτουργησών ξενοδοχειακών μονάδων τουλάχιστον 2* με παράλληλη αναβάθμισή τους τουλάχιστον κατά ένα αστέρι. - Να επιδοτείται η ίδρυση/επέκταση campings. - Τουριστικοί λιμένες (μαρίνες, καταφύγια σκαφών: να επιτρέπεται η παραχώρηση της έκτασης στην οποία θα γίνει επενδυτικό σχέδιο για τη δημιουργία/επέκταση/εκσυγχρονισμός των συγκεκριμένων επενδυτικών σχεδίων. - Ίδρυση/επέκταση ξενοδοχειακών μονάδων σε κορεσμένες περιοχές μόνο όταν πρόκειται για συνδυασμό με κάποια ειδική μορφή τουρισμού. Π.χ. δημιουργία γηπέδου γκολφ ή ιαματικού τουρισμού με δημιουργία ξενοδοχειακής μονάδας 5* και άνω στις κορεσμένες περιοχές. - Επιδότηση μελέτης εφαρμογής σε όλες τις επενδύσεις. Θα ήταν χρήσιμο να είναι προαπαιτούμενο δικαιολογητικό, ώστε να μην υπάρχουν κατά την υλοποίηση των επενδυτικών έργων αποκλίσεις από τις περιγραφές που υποβάλλονται κατά την αίτηση υπαγωγής. - Τα μεταφορικά μέσα / φορτηγά θα πρέπει να είναι επιλέξιμα σε επενδυτικά σχέδια 3PL, ανακύκλωσης, μεταποίησης κλπ. Επιπλέον, θα πρέπει να επιτρέπεται να ενισχύονται τα μεταφορικά μέσα, κάθε είδους, με όλες τις δέσμες κινήτρων του Αναπτυξιακού και όχι μόνο τα εσωτερικής διακίνησης όπως στον προηγούμενο Αναπτυξιακό Νόμο. - Οικονομικά κίνητρα για απόσυρση των ηλικιωμένων φορτηγών με ταυτόχρονη αντικατάστασή τους με καινούργια με οριοθετημένη υπαγωγή των μεταφορικών επιχειρήσεων στο Νέο Αναπτυξιακό Νόμο για να υπαχθούν στο καθεστώς των επιδοτήσεων