Αρχική Ενιαία Αρχή Δημοσίων ΣυμβάσεωνΆρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής και αρμοδιότητες της ΑρχήςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ | 2 Φεβρουαρίου 2011, 10:44
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"δ) Εκδίδει δεσμευτικού ή μη χαρακτήρα πρότυπα τεύχη δημοπράτησης και σχέδια συμβάσεων σε συνεργασία με τους κατά περίπτωση αρμόδιους δημόσιους φορείς. Διατάξεις " Στο σημείο αυτό ή σε άλλο, σκόπιμο είναι να προβλεφθεί η έκδοση πινάκων με τις ανώτερες τιμές (πλαφόν) ανάθεσης έργων και προμηθειών υλικών. Για την προκοστολόγηση ενός έργου (σύνταξη προϋπολογισμού δαπανών) υπάρχουν βέβαια τα Νέα Ενιαία Τιμολόγια του ΥΠΕΧΩΔΕ, (που θε πρέπει να επικαιροποιούνται συνεχώς), αλλά σημαντικό είναι μετά από διερεύνσηη της αγοράς και τη συνδρομή τεχνικών επιστημόνων να τεθούν τιμές πλαφόν στις αναθέσεις έργων και στις προμήθειες υλικών. Οι τιμές αυτές (που για μεγάλες και ειδικές προμήθειες μπορούν να ελέγχονται κατα περίπτωση)να είναι απόλυτα δεσμευτικές και να αποτελούν πλαφόν για την κατακύρωση των διαγωνισμών. Άν οι τιμές αυτές δωθούν στις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Πάρεδρο Ελεγκτικού Συμβουλίου) θα είναι το κριτήριο για το άν πρέπει ή όχι να ισχύσει μια Δημόσια Σύμβαση και κυρίως για το άν πρέπει ή όχι να πληρωθεί ο ανάδοχος εργολάβος ή προμηθευτής. Εννοείται βέβαια πως θα πρέπει να υπαχθούν στον έλεγχο του Παρέδρου και όσοι φορείς του Δημοσίου δεν ανήκουν στην αρμοδιότητά του. Κατ΄αυτόν τον τρόπο πιστεύω ίσως εκλείψουν φαινόμενα προμηθειών του δημοσίου που κρίνονται ακριβά σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.