Αρχική Ζώνη Καινοτομίας ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 1 Ίδρυση και οριοθέτηση της Ζώνης Καινοτομίας ΘεσσαλονίκηςΣχόλιο του χρήστη Ελευθερία Αθανασιάδου/CHIMAR HELLAS AE | 14 Ιουλίου 2011, 14:38
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 1 Ίδρυση και οριοθέτηση της Ζώνης Καινοτομίας Θεσσαλονίκης: Προτείνουμε τη διεύρυνση των ορίων της Ζώνης που δίνονται στο χάρτη προς τις όμορες ανεκμετάλλευτες περιοχές, προκειμένου να αυξηθούν οι δυνατότητες εγκατάστασης στη Ζώνη. Οργάνωση και Λειτουργία της Ζώνης: • Να ενισχυθεί η παρουσία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και να μειωθεί αντίστοιχα ο έντονος δημόσιος χαρακτήρας στην οργάνωση και λειτουργία της Ζώνης • Να μειωθεί η γραφειοκρατία προκειμένου να διευκολυνθούν και να επιταχυνθούν οι διαδικασίες δημιουργίας και λειτουργίας της Ζώνης Κίνητρα εγκατάστασης στη Ζώνη: Κίνητρα για επιχειρήσεις που θα εγκατασταθούν ή που είναι ήδη εγκαταστημένες στη Ζώνη • Επιδοτήσεις για επενδυτικά, αναπτυξιακά και ερευνητικά έργα (για κτιριακές δαπάνες, εξοπλισμό, δαπάνες επιστημονικού προσωπικού) • Οι επιδοτήσεις να κυμαίνονται σε επίπεδα ανώτερα εκείνων του αναπτυξιακού νόμου • Φορολογικές ελαφρύνσεις Υποστηρικτικές υπηρεσίες που θα πρέπει να είναι διαθέσιμες στη Ζώνη: • Κατοχύρωση και προστασία δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας (π.χ. πατέντες, πνευματικά δικαιώματα) • Βιβλιογραφικές έρευνες, έρευνες προηγούμενης στάθμης της τεχνολογίας, έρευνες αγοράς • Ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης ποιότητας • Ανάπτυξη λογισμικού υποστήριξης λειτουργικών και άλλων διαδικασιών • Ανάπτυξη επιχειρηματικής στρατηγικής/επιχειρηματικού σχεδίου • Διαφήμιση και προώθηση (marketing) • Υποστήριξη πωλήσεων Αξιολόγηση για εγκατάσταση στη Ζώνη: • Χρήση δεικτών όπως αριθμός πατεντών ή άλλων κατοχυρωμένων δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας, επίπεδο εκπαίδευσης προσωπικού, επενδύσεις Ε&Α, οικονομική απόδοση, εξαγωγές • Συνεργασία μεταξύ ερευνητικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων • Η παρουσία του ιδιωτικού τομέα πρέπει να είναι έντονη στη ΖΩΝΗ Ελευθερία Αθανασιάδου/CHIMAR HELLAS AE