Αρχική Τροποποιήσεις ΠΔ 118 και 60(Π.Δ. 118/2007) 13) Το άρθρο 6 αντικαθίσταταιΣχόλιο του χρήστη Vagelis | 26 Αυγούστου 2011, 10:38
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι Συνολική κατάργηση ΟΛΩΝ των διαδικασιών προμηθειών και έκδοση νέων οι οποίες ΔΕΝ θα ξεπερνούν τις 10 σελίδες και θα είναι ΠΛΗΡΩΣ και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ηλεκτρονικές. Έλεος πια με τις τροποποιήσεις από αρχαία και παρωχυμένα διατάγματα. Πότε θα καταλάβετε ότι με τροποποιήσεις ΔΕΝ βγαίνει άκρη? Στο συγκεκριμένο άρθρο δηλαδή υπάρχουν τουλάχιστον εκατό ανούσιες απαιτήσεις. Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ σύνδεση με το υποτιθέμενο πητρώο προμηθευτών. Αν υπάρχει μητρώο για ποιο λόγο θέλουμε τα δικαιολογητικά συμμετοχής και την εγγύηση συμμετοχής. Δηλαδή για ποιο λόγο σε ένα τυπικό διαγωνισμό για (π.χ.) 100000 ευρώ να ξοδεύουν οι εταιρίες διαγωνιζόμενοι σχεδόν 2-3 χιλιάδες ευρώ η κάθε μία για να συμμετέχουν την στιγμή που μπορεί να γίνει με μηδέν κόστος? Αυτό το κόστος το υπολογίζει κανένας? Μετά μην απορείτε για τις υπερτιμήσεις αγαθών και υπηρεσιών. Μία εγγυητική συμμετοχής η οποία κοστίζει κατά μέσο όρο 500 ευρώ (μαζί με προμήθειες) και την οποία συνήθως οι εντελώς αναποτελεσματικοί δημόσιοι μηχανισμοί κρατούν για τουλάχιστον 6-12 μηνες γιατί χρειάζεται να υπάρχει? Πότε θα σταματήσει επιτέλους το Δημόσιο να ζητάει τα δικά του δημόσια έγγραφα που έχει σε τουλάχιστον 10 σημεία να τα ξαναφέρουν οι διαγωνιζόμενοι? Πότε θα σταματήσετε να υποχρεώνεται τους επιχειρηματίες να ξοδεύουν περιουσίες στις Τράπεζες αντί να τα δίνουν στην καινοτομία και στους εργαζόμενους? Γιατί να βεβαιώνεται (με χάσιμο άπειρου ανθρωποχρόνου) το προφανές της μη καταδίκης και άλλων ανούσιων σχολίων? Ας βγαίνει μία λίστα με επιτυχόντες στην τεχνική προσφορά (η οποία επίσης δεν θα πρέπει να είναι πάνω από 20-30 σελίδες) και όποιοι έχουν κερδίσει ας φέρνουν τα νομιμοποιητικά έγγραφα. Έχετε καταλάβει ότι στα ΚΕΠ γίνεται χαμός από υπογραφές υπευθύνων δηλώσεων από τους εκπρόσωπους των εταιριών οι οποίοι είναι και οι πιο ακριβοί στις εταιρίες και χάνουν 1-2 ώρες να βεβαιώσουν αυτά που το Δημόσιο ξέρει ΗΔΗ και που παλιά έπαιρνε απλώς μία γραμματέας τηλεφωνικά. Αυτό δε με την ημερομηνία των ΥΔ που πρέπει (... ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ...) να είναι την ημέρα του διαγωνισμού έχει δημιουργήσει μία στρατιά παράνομων υπογραφών από ανθρώπους οι οποίοι προκειμένου να κάνουν την δουλειά τους χρησιμοποιούν κάθε τρόπο. Δηλαδή ΠΩΣ περιμένετε να κάνει δήλωση ημέρας κάποιος από την Αλεξανδρούπολη σε διαγωνισμό που θα κατατεθεί στην Λάρισα και να ΜΗΝ έχει κάνει πλαστογραφία? Έχετε δει στον Χάρτη τις αποστάσεις. Γιατί δηλαδή η ημερομηνία διενέργειας αλλάζει έτσι και αλλιώς "δήλωση" (και όχι βεβαίωση δημοσίου) του διαγωνιζομένου για την μη καταδίκη του? Μην ψάχνετε άδικα τρόπους να αποκλείσετε τους κακόβουλους και τους απατεώνες. Βρείτε ΕΥΚΟΛΕΣ διαδικασίες για να συμμετέχουν όλοι και οι Απατεώνες θα παραγκωνιστούν αυτόματα. Το πιο σωστό που μπορείτε να κάνετε είναι να πάρετε τις διαδικασίες δημόσιων διαγωνισμών από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ χώρα της Ευρώπης ή τις ΗΠΑ και απλώς να το μεταφράσετε. Ξεκινήστε από το γεγονός ότι ΟΛΟΙ είναι τίμιοι και θέλουν να συμμετέχουν με αγνές προθέσεις και όχι να ζητάτε τόσα πολλά προκειμένου να αποκλείσετε τον 1 από τους 100 που ενδεχομένως να είναι παράνομοι. Έτσι προκειμένου να αποκλείσετε τον έναν ταλαιπωρείτε τους 99. Θα έπρεπε να είναι το ανάποδο. Ο λόγος που αποτυγχάνουν οι δημόσιοι διαγωνισμοί και συνεχίζονται για χρόνια και με πολλές διακαστικές διαμάχες είναι ακριβώς η ύπαρξη αναχρονιστικών ΠΔ και τροποποιήσεων των διατάξεων χαμένων μέσα στο πέρασμα του χρόνου και της γραφειοκρατίας. Κοιτάξτε να αξιοποιήσετε την παραγωγικότητα και την καινοτομικότητα των Επιχειρηματιών και των εταιριών και όχι να εξαντλείτε τα νεύρα τους σε απίστευτες γραφειοκρατικές διαδικασίες.