Αρχική Τροποποιήσεις ΠΔ 118 και 60(Π.Δ. 118/2007) 8) Στο άρθρο 3 προστίθεται παρ. 11Σχόλιο του χρήστη Ευαγγελία Γιαννούλη | 5 Σεπτεμβρίου 2011, 10:52
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Το Π.Δ.118/07 εφαρμόζεταισε όλες τις προμήθειες όλου του Δημόσιου Τομέα. Σε ό,τι αφορά τις προμήθειες του Υπουργείου Υγείας (νοσοκομεία), αρμόδια Υπηρεσία εκπόνησης τεχνικών προδιαγραφών θα είναι η νυν Επιτροπή Προμηθειών Υγείας, η οποία από 01/01/2012 μετονομάζεται σε Επιτροπή Προδιαγραφών.Η υπηρεσία όμως αυτή δεν είναι βέβαιο ότι θα είναι σε θέση να εκπονήσει τεχνικές προδιαγραφές για όλα τα είδη που προμηθεύονται τα νοσοκομεία (ακόμη και τα πιο ευτελή), που, ως γνωστό, είναι πάρα πολλά και ποικίλα και διαβαθμισμένης σπουδαιότητας. Πώς θα γίνεται λοιπόν εφεξής η αξιολόγηση των ειδών αυτών αν δεν υπάρχουν τεχνικές προδιαγραφές, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν επιτρέπεται πλέον να γίνεται αξιολόγηση με βάση δείγματα που κατατίθενται από τους προσφέροντες;Τα πρότυπα που αναφέρονται στο σχέδιο νόμου θα πρέπει να είναι σε βάση δεδομένων με δικαίωμα πρόσβασης σε όλες τις Αναθέτουσες Αρχές, προκειμένου να λαμβάνουν γνώση αυτών. 2. Η απαίτηση για κατάθεση με τα δικαιολογητικά συμμετοχής των προσφορών αντιγράφου ποινικού μητρώου (και όχι αποσπάσματος ποινικού μητρώου όπως ίσχυε)πιθανόν να δημιουργήσει προβλήματα, καθόσον οι δικαστικές Αρχές εκδίδουν Αντίγραφο ποινικού μητρώου για συγκεκριμένες περιπτώσεις και όχι για συμμετοχή σε διαγωνισμούς. 3. Ορθώς διευκρινίζεται ποια πρόσωπα έχουν δικαίωμα υπογραφής των υπευθύνων δηλώσεων στο φάκελο των δικαιολογητικών συμμετοχής, γιατί ως τώρα δημιουργούνταν αντιθέσεις και προσφυγές. 4. Όσον αφορά τον πίνακα βαθμολογίας στις περιπτώσεις συμφερότερης προσφοράς: - η αναπροσαρμογή των βαθμολογούμενων στοιχείων και η κατάταξή τους και πάλι σε τρεις ομάδες δημιουργεί πολυπλοκότητα στη βαθμολογία. - στη δεύτερη ομάδα: π.χ. αν ζητείται από τη διακήρυξη εγγύηση καλής λειτουργίας ενός έτους, και αυτό είναι απαράβατος όρος, θα πρέπει να προσφέρεται εγγύηση τουλάχιστον ενός έτους και θα βαθμολογηθεί με 100 βαθμούς. Άρα, θα λάβει μεγαλύτερη βαθμολογία προσφορά, εφόσον προσφέρει εγγύηση άνω του ενός έτους. -ομοίως, στο κριτήριο εξυπηρέτησης μετά την πώληση κλπ, που είναι επίσης απαράβατος όρος, πώς θα διαπιστωθεί αν ανταποκρίνεται επακριβώς ή περισσότερο στις απαιτήσεις της διακήρυξης, ώστε να λάβει βαθμολογία ίση ή μεγαλύτερη από 100; Βάσει ίσως προηγηθείσης συνεργασίας; Και αν δεν υπάρχει προηγούμενη συνεργασία,πώς θα αξιολογηθεί μια νέα προσφορά; - Στις περιπτώσεις που προβλέπεται από τη διακήρυξη ότι για την έκδοση της συμφερότερης προσφοράς θα λαμβάνεται υπόψη και το κόστος εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης (κυρίως σε θέματα προμήθειας μηχανημάτων), ίσως θα έπρεπε να ορίζεται ο τύπος μέσω του οποίου θα εξαχθεί η συμφερότερη προσφορά (π.χ. τιμή κτήσης + κόστος εγκατάστασης,λειτουγίας, αναλωσίμων = συνολική δαπάνη / τον τελικό συντελεστή βαθμολογίας = συμφερότερη προσφορά. Με τιμή Ευαγγελία Γιαννούλη