• Σχόλιο του χρήστη 'Εύη Τσεσμελόγλου' | 5 Σεπτεμβρίου 2011, 15:20

    «β. Όταν για την τελική επιλογή του προμηθευτή κριτήριο είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά: (1) Η τιμή. (2) Το κόστος εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης, όταν και όπως αυτά καθορίζονται συγκεκριμένα στην διακήρυξη. (3) Η συμφωνία των προσφερομένων υλικών με τις τεχνικές προδιαγραφές, όπως αυτές καθορίζονται στη διακήρυξη, σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 2. (4) Η παρεχόμενη εγγύηση καλής λειτουργίας ή διατήρησης. (5) Η ποιότητα της εξυπηρέτησης (SERVICE) μετά την πώληση και της τεχνικής βοήθειας εκ μέρους του προμηθευτή, καθώς και η εξασφάλιση ύπαρξης ανταλλακτικών. (6) Η παρεχόμενη εκπαίδευση» Η παρατήρησή μου αφορά στα σημεία 5 και 6. Πώς αυτά, δηλαδή η ποιότητα της εξυπηρέτησης (service) μετά την πώληση και η παρεχόμενη εκπαίδευση, και πάλι μελλοντικό στοιχείο εφόσον θα παρέχεται στα πλαίσια μιας μελλοντικής σύμβασης θα αποτελούν κριτήριο ανάθεσης; Με βάση ποια στοιχεία θα αξιολογούνται στο χρονικό σημείο διενέργειας του διαγωνισμού; Η απουσία συγκεκριμένων απαιτήσεων δεν αφήνει παράθυρο για πιθανές αυθαιρεσίες στον φορέα;