• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΑΘΟΣ ΣΠΥΡΟΣ' | 15 Σεπτεμβρίου 2011, 13:49

    Από τον ορισμό της συμφωνίας πλαισίου προκύπτει ότι ειδικά η συμφωνία πλαίσιο έχει σκοπό αφενός να καθορίσει τις τεχνικές προδιαγραφές και του υπόλοιπους όρους των συμβάσεων, όπως π.χ. τις τιμές, τις ποσότητες, άρα και τα κριτήρια ανάθεσης της σύμβασης του άρθρου 51 του ΠΔ60/07. Επομένως στην ουσία διεξάγεται μια δημόσια διαβούλευση, μεταξύ των αναθετουσών αρχών και των οικονομικών φορέων για να καθοριστούν όλα τα παραπάνω. Κατά συνέπεια μια προσθήκη στο άρθρο 26 παρ 4 στοιχείο (δ) με δυνατότητα της αναθέτουσας αρχής, να τροποποιεί όρους της συμφωνίας είναι τουλάχιστον άστοχη ή μπορεί στην χειρότερη περίπτωση να προκρίνει μέσω της αναθέτουσας αρχής (βλέπε και άρθρο 26 παρ 4 στοιχείο (δ) όπου σαφώς καθορίζει ότι τα κριτήρια ανάθεσης πρέπει να έχουν καθοριστεί στη συγγραφή υποχρεώσεων (διακήρυξη) της συμφωνίας πλαισίου. Επομένως υπάρχουν δύο διακριτά στάδια : α) Επιλογή των οικονομικών φορέων που πληρούν τους όρους για να συμμετάσχουν σε δημόσια διαβούλευση για τον καθορισμό των ‘ορων της διακήρυξης και των τεχνικών προδιαγραφών. β) Προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάδειξη της συμφερότερης προσφοράς της συμφωνίας πλαισίου. Κατά τη γνώμη μου, αντί να επιχειρείται πρόχειρη τροποποίηση του ΠΔ60 και 118, επιβάλλεται έκδοση νέου ΠΔ, όσον αφορά τις συμφωνίες πλαίσιο, τον ανταγωνιστικό διάλογο και τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς και το δυναμικό σύστημα αγορώ