Αρχική Κανόνες Διακίνησης ΠροϊόντωνΆρθρο 135: Υποχρέωση τήρησης δελτίου παραπόνων πελατών από τα κέντρα και καταστήματα εστίασης, αναψυχής και διασκέδασηςΣχόλιο του χρήστη Σπυρος | 23 Σεπτεμβρίου 2012, 13:49
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να δημιουργηθει μια ιστοσελιδα απο το αρμοδιο φορεα και να εχει τα φυλλα παραπανων απο ολα τα μαγαζια καθως και τις απαντησεις των υπευθυνων.Ακομα να εχει και φυλλα επαινων ετσι ωστε ο υποψηφιος πελατης να γνωριζει που βαδιζει. Στην χωρα μας βεβαια υπαρχει και ο φοβος του μαγαζατορα που εχει τους φουσκωτους και εαν κανεις κατι επωνυμα μπορει να σε ξυλοφορτωσει. Για αυτο τα παραπονα πρεπει να γινονται σε αρμοδια αρχη και αυτη να κανει τις απαραιτητες κινησεις για τον καταστηματαρχη