Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 33: Γενικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΑΟΡΑ Ελλάς Α.Κουτσουδάκης | 17 Οκτωβρίου 2012, 19:27
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Άρθρο 33 & 3 αναφέρεται πολύ σωστά ότι επιτρέπονται οι πτήσεις υδροπλάνων από/προς χώρες που έχουν κυρώσει τη Συνθήκη Σένγκεν. Πτήσεις υδροπλάνων από/προς χώρες που δεν έχουν κυρώσει τη Συνθήκη Σένγκεν πρέπει να γίνονται μέσω ενός Διεθνούς Αερολιμένα. Προτείνουμε το άρθρο αυτό να τροποποιηθεί. Από τη στιγμή που το υδροπλάνο, όταν έρχεται σε επαφή με το νερό, εξομοιώνεται, σύμφωνα με τη Διεθνή Νομοθεσία, με πλοίο, και ισχύουν τα προβλεπόμενα με τα πλοία, τα υδροπλάνα μπορούν ΕΚΤΟΣ από τα χαρακτηρισμένα Διεθνή Αεροδρόμια, να χρησιμοποιούν τους Διεθνείς λιμένες, που διαθέτουν τελωνεία, διαβατήρια κλπ. Προτείνουμε λοιπόν, η δεύτερη πρόταση της & 3 του Άρθρου 33 να τροποποιηθεί και να γίνει ως εξής (οι υπογραμμίσεις ορίζουν τις λέξεις που έχουν προστεθεί στο σχέδιο νόμου) «….Πτήσεις από και προς χώρες που δεν έχουν κυρώσει τη Συνθήκη Σένγκεν πραγματοποιούνται είτε μέσω Διεθνούς Αερολιμένα ή Αερολιμένα χαρακτηρισμένου ως νομοθετημένου σημείου εισόδου-εξόδου είτε μέσω καταλλήλου λιμένος, με διαδικασίες όπως οι εφαρμοζόμενες στα πλοία, για τη διενέργεια των κατά νόμο απαιτούμενων ελέγχων, εκτός εάν το υδατοδρόμιο έχει οριστεί ως νομοθετημένο σημείο εισόδου-εξόδου με Κοινή Υπουργική Απόφαση των συναρμόδιων Υπουργών σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και μετά από σχετική αίτηση του Φορέα Λειτουργίας Υδατοδρομίου.