Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 33: Γενικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Ν. Μαυροματίδης | 18 Οκτωβρίου 2012, 18:54
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 33 παράγραφος 2 εδάφιο β) "εάν από αυτήν προκαλούνται κίνδυνοι στη ναυσιπλοΐα και αντικειμενικές δυσχέρειες στη λειτουργία λιμένων ή λιμενικών εγκαταστάσεων." Βάσει αυτού του εδαφίου, ο οποιοσδήποτε που είναι αντίθετος στην ύπαρξη υδατοδρομίου ή υδάτινου πεδίου σε οποιαδήποτε θαλάσσια περιοχή, άσχετα από τα πραγματικά κίνητρά του, μπορεί να επικαλεστεί την παράγραφο αυτή και να ξεκινήσει μια αέναη διαδικασία ερευνών και διαβουλεύσεων σχετικά με την καταλληλότητα της περιοχής για την εγκατάσταση υδατοδρομίου ή υδάτινου πεδίου, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η επένδυση. Το εδάφιο αυτό θα πρέπει είτε να αφαιρεθεί τελείως είτε να γίνει πολύ πιο συγκεκριμένο, περιγράφοντας λεπτομερώς τους κινδύνους και τις δυσχέρειες, γιατί οι λέξεις "κίνδυνοι" και "αντικειμενικές" από μόνες τους είναι εντελώς αόριστες και ερμηνεύονται διαφορετικά από τον καθένα. Παραδείγματα "πραγματικών κινήτρων" κάποιου θα μπορούσαν να είναι ότι δεν θέλει κίνηση κοντά στην κατοικία ή την ξενοδοχειακή του επιχείρηση, έχει προσωπικές αντιδικίες ή διαφορές με τον επενδυτή ή την τοπική αρχή, του χαλάει τη θέα, κλπ. κλπ.