Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 33: Γενικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Παναγιωτης Δημητριάδης | 24 Οκτωβρίου 2012, 20:30
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι πτήσεις προσθαλάσσωσης και αποθαλάσσωσης σε περιοχές NATURA θα πρέπει να επιτραπούν διότι είναι τόποι τουριστικού προορισμού. Παράδειγμα είναι η Σκόπελος , Αλλόνησος , εάν το υδροπλάνο δεν μπορεί να προσθαλασσωθεί στην Σκόπελο, Αλλόνησο, λίμνη Πλαστήρα τότε αυτόματα δεν επιβιώνει μία επιχείρηση που θα έχει ως Βάση τον Βόλο ενώ αποκλείει τις περιοχές αυτές από προορισμό τουρισμού. Το ίδιο πρόβλημα θα υπάρχει και σε άλλες περιοχές διότι η μισή Ελλάδα έχει γίνει περιοχή NATURA. Άλλωστε οι περιβαντολογικές μελέτες έχουν δείξει ότι το υδροπλάνο δεν επηρεάζει το περιβάλλον περισσότερο από μία βάρκα η τα εκατοντάδες σκάφη που πλέουν σε αυτές τις περιοχές. Θα πρέπει να γίνει ένα προσχέδιο με καθορισμένες περιοχές Υδατοδρομίων σε όλη την Ελλάδα ώστε ο επενδυτής να γνωρίζει εκ των προτέρων τις περιοχές των υδατοδρομίων με σκοπό την επιβίωση της επένδυσης ή όχι και οι περιοχές να ενταχθούν στο νόμο με περιθώρια τροποποίησης. Προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία καλό θα ήταν να αποσταλεί ένα έγγραφο προς όλες τις Περιφεριακές Ενώσεις Δήμων και Κοινοτήτων της Χώρας ώστε να εντάξουν το θέμα προς συζήτηση και να απαντήσουν αν αποδέχονται τη δημιουργία υδατοδρομίων και σε ποιες περιοχές. Αυτό θα ενθαρρύνει τους επενδυτές. Διότι υπάρχει το ενδεχόμενο η πολιτεία να θέλει και ο Δήμος να είναι αντίθετος ή η Περιφέρεια Όσον αφορά τις υδάτινες επιφάνειες η προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση μη τακτικών πτήσεων να είναι ελεύθερη και να γίνεται με ευθύνη του κυβερνήτη σε συνεργασία με τις κατά τόπους λιμενικές αρχές και παράλληλη ενημέρωση του πλησιέστερου ATC . Επίσης θα πρέπει να προβλεφθεί η προσθαλάσσωση αεροσκαφών μη τακτικών πτήσεων της Γενικής αεροπορίας σε περιοχές όπου δεν υπάρχει λιμενικό όπως της λίμνης Πλαστήρα της λίμνης Σερβίων στην Κοζάνη και αλλού, σε αυτές τις περιπτώσεις η άδεια να λαμβάνεται από την αρμόδια Δημοτική αρχή όπως γίνεται και στο εξωτερικό σε μόνιμη βάση, πληροφορίες προσθαλάσσωσης –αποθαλάσσωσης θα δίδονται στο πλησιέστερο ATC.