Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 41: Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίουΣχόλιο του χρήστη ΑΟΡΑ Α. Κουτσουδάκης | 25 Οκτωβρίου 2012, 10:53
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 41 & (ιβ-στστ) ΑΟΡΑ Α. Κουτσουδάκης Σκάφος Υπηρεσίας. Με έρευνα που έγινε σε περισότερο από 150 δημοσιευμένα υδατοδρόμια του εξωτερικου ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ που να έχει νομοθετημενη υποχρέωση να διατηρεί οποιοδήποτε σκάφος υπηρεσιας. Και μάλιστα μήκους τουλάχιστον 6 μέτρων και με πλήρωμα 2 ατόμων, που θα έχουν την προβλεπόμενη εκπαίδευση. Ουσιαστικά, το σκάφος υπηρεσίας δεν προσφέρει τίποτε. Διότι το υδροπλάνο, ακόμα και άν χαλάσουν και οι κινητήρες του, δεν βυθίζεται. Επιπλέει σαν βάρκα. Η καθαρά Ελληνική επινόηση του σκάφους υπηρεσίας εκτοξεύει στα ύψη το κόστος χρήσης του υδατοδρομίου ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ. Προτείνουμε να απαλειφθεί η παράγραφος (ιβ - στστ) του Άρθρου 41