Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 33: Γενικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Μπογδάνος | 25 Οκτωβρίου 2012, 12:09
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας το Σχέδιο Νόμου με δυσάρεστη έκπληξή μας εντοπίσαμε τους προτεινόμενους περιορισμούς (αποκλεισμούς) των περιοχών Natura από την χάραξη Υδατοδρομίων . Ένας τέτοιος νόμος θα ήταν πολύ άδικος για το νησί μας το οποίο κατά την πειραματική περίοδο 2004 – 2007 που λειτούργησαν τα Υδροπλάνα στους Παξούς, είχαμε την τύχη να ζήσουμε τα προνόμια και τα οφέλη αυτού του είδους της συγκοινωνίας, όπου για πρώτη φορά στην ζωή μας δεν νοιώσαμε αποκλεισμένοι και απομονωμένοι ειδικά τους χειμερινούς μήνες με τους δύσκολους καιρούς. Η δε λειτουργία τους ήταν συνεχής και ουδέποτε δημιούργησε κανενός είδους πρόβλημα στο φυσικό περιβάλλον του Νησιού που να έχει καταγγελθεί από Δημόσια Κρατική Υπηρεσία ή Ιδιώτη. Το Δημ.Συμβού λιο με την απόφασή του 16-144α/2012 Ο Μ Ο Φ Ω Ν Α Α Π Ο Φ Α Σ Ι Σ Ε και Ζητά πριν την ψήφιση του Νόμου για τα Υδατοδρόμια από την Βουλή να ληφθούν σοβαρά υπόψη οι κάτωθι παρατηρήσεις του ,ώστε ο Νόμος να εξυπηρετεί και να ανακουφίζει τις αποκλεισμένες μικρές και νησιωτικές περιοχές σαν την δική μας και να έχει σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη των περιοχών αυτών 1) Άρθρο 33, παρ.2, στ),σελ.100) Προτείνεται η αφαίρεση της παραγράφου 2,στ) Αιτιολόγηση: Προκύπτει από τα κάτωθι στοιχεία Στοιχεία Διεθνών Μελετών για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από την λειτουργία των Υδροπλάνων Mία από τις πιο εμπεριστατωμένες και άρτιες έρευνες, όσων αφόρα τα Υδροπλάνα, εκπονήθηκε σε σημαντικό βάθος χρόνου (5 χρόνια), από την αμερικάνικη υπηρεσία, “U.S.Army Corps of Engineers” με αντικείμενο έρευνας, τις επιπτώσεις των υδροπλάνων στο περιβάλλον. Τα Υδροπλάνα, τόσο από πλευράς μεγέθους και χαρακτηριστικών ατράκτου, όσο και από πλευράς λειτουργίας των κινητήρων, μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι δεν ανήκουν στην “ενοχλητική” κατηγορία αεροσκαφών, μιας και τα μετρήσιμα ποσοστά θορύβων και λοιπών περιβαλλοντικών οχλήσεων, είναι από τα πιο χαμηλά στην βιομηχανία των μεταφορικών μέσων. ΄Όλο το κείμενο της αποφ 16-114α/2012 Δ.Σ του Δ. Παξών μπορείτε να βρείτε στην κάτωθι δ/νση: http://sites.diavgeia.gov.gr/paxoi/ada/%CE%9243%CE%99%CE%A9%CE%9E%CE%9E-166 ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ Ο Δήμαρχος Παξών