Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 41: Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίουΣχόλιο του χρήστη ΑΟΡΑ Α. Κουτσουδάκης | 25 Οκτωβρίου 2012, 15:00
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 49 & (β) ΑΟΡΑ Α. Κουτσουδάκης Ανεφοδιασμός. Στο Άρθρο αυτό αναφέρεται ότι ο ανεφοδιασμός μπορεί να γίνεται "...από κινητά μέσα αποθήκευσης, από πστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών..." Η διατύπωση ....από πστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών... είναι απαγορευτική. Τουλάχιστον στην αρχή, οι εταιρείες αυτές δεν προκειται να επενδύσουν και αυτό θα δημιουργήσει προβλήματα στην αρχική ανάπτυξη των υδροπλάνων. Η διεθνής νομοθεσία, αφήνει το θέμα του ανεφοδιασμού στην ευθύνη του χειριστή και του εκμεταλλευόμενου. Ειδικα στην Ελλάδα και ειδικά για τα ιδιωτικά αεροπλάνα-υδροπλάνα ο ανεφοδιασμός είναι μία πονεμένη ιστορία. Σήμερα το 98 % των Ελληνικών αεροδρομίων (σχεδόν το σύνολο) δεν διαθέτει καύσιμο για ελαφρά αεροπλάνα. Ας μην αντιγράψουμε στα υδροπλάνα, τις καταστάσεις που ζούμε στα αεροπλάνα. Οδός διαφυγής είναι η διάταξη που επιτρέπει στον κυβερνήτη, να έχει ο ίδιος την ευθύνη του ανεφοδιασμού του αεροπλάνου του. Αυτό σώζει τα ιδιωτικά αεροπλάνα σήμερα. Προτείνουμε η σχετική παράγραφος να τροποποιηθεί και να γίνει «...από κινητά μέσα αποθήκευσης με ευθύνη του χειριστή...»