Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 52: ΚυρώσειςΣχόλιο του χρήστη Ν. Μαυροματίδης | 27 Οκτωβρίου 2012, 12:22
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 52 παράγραφος 1. Σχόλιο 1: Το πρώτο εδάφιο αυτής της παραγράφου φαίνεται να θεωρεί ότι παραβάτες είναι μόνο οι χρήστες των ιπτάμενων μέσων, αφήνοντας τους χρήστες των πλωτών μέσων στο απυρόβλητο! Αν η παράβαση γίνει από κάποιο πλωτό μέσο, τότε ποιες κυρώσεις θα ισχύσουν; Σχόλιο 2: Ο ισχυρότατος ανταγωνισμός που υπάρχει σήμερα μεταξύ των αεροπορικών εταιριών μειώνει συνεχώς τα περιθώρια κέρδους, με αποτέλεσμα, στην περίπτωση που επιβληθεί το ανώτερο ποσό του προστίμου ύψους 150.000 ευρώ σε κάποια εταιρία, να την οδηγήσει όχι μόνο στην αδυναμία καταβολής του, αλλά πιθανόν και στην πτώχευσή της. Το ποσό αυτό δεν πρέπει να ξεπερνάει τις πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ, ώστε να υπάρχει έστω και μια μικρή πιθανότητα από το Κράτος να το εισπράξει. Σχόλιο 3: Μήπως ο Αρχηγός Λ.Σ./Λ.Α. θα έπρεπε να αναφέρεται ως "Αρχηγός Λ.Σ./ΕΛ.ΑΚΤ." που είναι και ο σωστός τίτλος του; Αν με "Λ.Α." εννοείτε "Λιμενικής Αρχής", τότε δεν είναι Αρχηγός αλλά Λιμενάρχης ή Υπολιμενάρχης και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το Διοικητή της Υ.Π.Α. είτε σε επίπεδο βαθμίδας είτε δικαιοδοσίας! Επίσης, συμφωνώντας με την πρόταση της AOPA Ελλάς, η απόφαση για την επιβολή προστίμου θα έπρεπε να επιβάλλεται από μία και μόνη Αρχή, δηλαδή τη Δ.Π.Σ.Α.Α.Α. Ο καθορισμός δύο διαφορετικών αρχών για την επιβολή προστίμων θα δημιουργήσει σύγχυση ακόμα και στο επίπεδο συνεννόησης μεταξύ τους.