Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 53: Υδάτινα πεδίαΣχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Παυλιδης, ΑΕΜΑ | 29 Οκτωβρίου 2012, 12:04
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 53: Υδάτινα πεδία Σχετικά με το παρακάτω άρθρο: ι) Να βρίσκεται πλησίον του υδάτινου πεδίου κατάλληλη υποδομή ή πλωτό σκάφος για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών του αεροσκάφους. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους υποχρεούται να διενεργεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες σχετικά με τους ελέγχους ασφαλείας επιβατών, αποσκευών και φορτίου. Ειναι πρακτικά αδύνατον στις περισσότερες περιπτώσεις(τεράστιο κόστος-καιρικές συνθήκες κλπ) να κατασκευαστεί υποδομή πλησίον του πεδίου, που σημαίνει 300 μέτρα από την ακτογραμμή. Επίσης οι ΥΠΑΜ(υπερελαφρές αθλητικές μηχανές) συνήθως προσθαλασσώνουν 300 μετρα από την ακτογραμμή και στη συνέχεια προσεγγίζουν την ακτή και βγαίνουν μέχρι την αμουδιά απ όπου επιβιβάζονται και αποβιβάζονται οι επιβάτες με απόλυτη ασφάλεια. Υπενθυμίζω και την ύπαρξη των Ιπτάμενων Βαρκών, δεν είναι δυνατόν ο ιδιώτης κάτοχος ιπτάμενης βάρκας να υποχρεούται να κατασκευάσει πλωτή εξέδρα για την επιβίβαση/αποβίβασή του! Τα ιδιωτικά αεροσκάφη(και ειδικά οι ΥΠΑΜ) θα πρέπει να επιχειρούν ελεύθερα(χωρίς εξέδρες κλπ) από προσδιορισμένα Υδάτινα Πεδία πάντα σε συννενόηση με τις τοπικές αρχές, Λιμενική Αρχή και ΥΠΑ, υπενθυμίζω τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη, πχ. στην Ιταλία επιχειρούν ελεύθερα και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς σχέδιο πτήσης. 2. Ο συνολικός αριθμός κινήσεων (προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση) αεροσκαφών σε υδάτινο πεδίο δεν μπορεί να υπερβαίνει τις έξι (6) κατά τη διάρκεια της αεροπορικής ημέρας. Αυτή η παράγραφος πρέπει να αλλάξει. Εκτός από τις έυστοχες παρατηρήσεις που διατυπώθηκαν στα παραπάνω σχόλια, υπενθυμίζω ότι στα Υδάτινα Πεδία και στα Υδατοδρόμια εκτός από πτήσεις θα πραγματοποιούνται και εκπαιδεύσεις χειριστών για επέκταση των πτυχίων τους στο χειρισμό υδροπλάνων/ιπτάμενων βαρκών κλπ. Στην εκπαίδευση οι αποπροσθαλασσώσεις επιβάλλεται να ειναι αρκετές, σίγουρα οι 6 είναι ελάχιστες! Για τις ΥΠΑΜ πρέπει να υπάρξει διαχωρισμός καθώς δεν εκτελούν εμπορικές πτήσεις παρά μόνον πτήσεις αναψυχής, πολτικής προστασίας και εκπαίδευσης.