• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Θεοδοσιου μηχανικος αεροσκαφων B1.1' | 4 Νοεμβρίου 2012, 22:19

    Τέλος, στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ’ του κεφαλαίου Ε’(ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ),(SECURITY PROGRAM),στις παραγράφους δ,ε,ζ,η, και θ, οπού γίνεται αναφορά για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ - ΦΥΛΑΞΗ των ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ, καθώς και για τον ΕΛΕΓΧΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ των ΕΠΙΒΑΤΩΝ και των ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, από ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ και ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, το οποίο, ίσως να είναι εφικτό πρακτικά και οικονομικά,(φορέας ενιαίου προσωπικού φύλαξης χώρων και έλεγχου ασφαλείας επιβατών), σε ένα ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ, σε ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, με ΧΩΡΟΥΣ ΦΥΛΑΞΗΣ και ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ, καθώς και ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και ΑΦΙΞΕΙΣ, αλλά ίσως ΠΡΑΚΤΙΚΑ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΑΔΥΝΑΤΟ σε ΠΟΛΛΑ ΝΗΣΙΑ, ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, καθώς και σε ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ, στα όποια, ΔΕΝ γίνεται ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ η ΜΟΝΙΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ. Το ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ, λόγω ΜΙΚΡΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ και ΜΙΚΡΟΥ ΟΓΚΟΥ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, δεν απαιτεί ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ και ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ. Οι ΔΥΟ(2) ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ του ΥΔΡΟΠΛΑΝΟΥ, όπως γίνεται και σε αλλά ΠΤΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ(π.χ.ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ),καθώς και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ και ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, μετά από ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΜΠΟΡΟΥΝ να ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ αυτή την ΕΥΘΥΝΗ, κάνοντας, πιο ΕΥΕΛΙΚΤΗ, πιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, αλλά και πιο ΠΡΑΚΤΙΚΗ την ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ των ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ και των ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.