Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 37: Αίτηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίουΣχόλιο του χρήστη ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ | 6 Νοεμβρίου 2012, 10:08
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στ) Ναυτικός Χάρτης : Το κατά πόσο ο υδάτινος διάδρομός θα είναι ευδιάκριτος είναι κάτι το σχετικό καθώς σε πολλούς λιμένες μικρών νησιών κ κυρίως της άγονης γραμμής ένας χάρτης μπορεί να συνδυάζει παραπάνω από ένα λιμάνια ή και νησιά .Επίσης πόλοι χάρτες δεν αποτυπώνουν την τελευταία κατάσταση του λιμένα . Χρειάζεται λοιπόν μία προσθήκη μιας πρόταση που θα λύνει τα χέρια της Υπηρεσίας ώστε να μην κολλήσει το θέμα σε ασήμαντες γραφειοκρατικές λεπτομέρειες . Ζ)Τοπογραφικό διάγραμμα Γ.Υ.Σ.: Είναι ασαφές και ακατανόητο (έχοντας κατά νου και την ΚΥΑ 6814) γιατί οι χάρτες είναι 3 και γιατί πρέπει να είναι κλίμακας 1:5.000 και 1:50.000? Η άποψη μου είναι 1 χάρτης μια διάσταση .Επιπρόσθετα οι χάρτες της Γ.Υ.Σ. αποτυπώνουν μόνο στεριά άρα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην είναι εφικτό να σημειωθούν οι διάδρομοι κανονικοί και έκτακτοι . Εκεί θα χρειαστεί συνδυασμός ενός Ναυτικού χάρτη και ενός χάρτη ΓΥΣ .και αυτό θα πρέπει να έχει προβλεφθεί ώστε να αποφευχθούν πιθανές γραφειοκρατικές αγκυλώσεις . ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ GROUND OPERATIONS MANAGER/SECURITY MANAGER