Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 41: Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίουΣχόλιο του χρήστη ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ | 6 Νοεμβρίου 2012, 11:17
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ββ) ΦΑΝΟΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ¨: Εντελώς περιττό για τη λειτουργία του υδατοδρομίου. Πρέπει να μην συμπεριληφθεί. εε) ΣΩΣΙΒΙΑ ΑΜΕΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ: Υπερβολική τουλάχιστον απαίτηση για τα σωσίβια και το σχοινί πρόσδεσης μήκους τριάντα (30) μέτρων!!!!!!!!!! στστ) ΣΚΑΦΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: Η απαίτηση σκάφους γίνεται ακόμα πιο υπερβολική αλλά και απρόσιτη όταν συνοδεύεται από την προϋπόθεση του ολικού μήκους τουλάχιστον έξι (6) μέτρων με εξωλέμβια μηχανή μέγιστης συνεχούς ιπποδύναμης εξήντα (60) ίππων κατ’ ελάχιστο!!!!! Προτείνεται τουλάχιστον η μείωση των χαρακτηριστικών του σκάφους (μήκος). Η πρόταση για ύπαρξη δευτέρου ατόμου σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης, είναι μη έφικτή γνωρίζοντας το κόστος και το πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον και πρέπει να μην συμπεριληφθεί. ζζ) ΦΟΡΗΤΑ ΜΕΣΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ & ηη) ΜΟΝΙΜΟ ΥΔΡΟΔΟΤΙΚΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ :Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση του κυρίου Μπογδάνου. Πολύ σημαντικό κεφάλαιο που αν περάσει έτσι θα είναι μεγάλο εμπόδιο .Άλλο υδατοδρόμιο και άλλο αεροδρόμιο . θθ) ΜΕΣΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ: Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση του κυρίου Θεοδοσίου και προτείνω τα μέσα να περιοριστούν σε έναν συγκεκριμένο μικρό αριθμό πετσετών περιορισμού θαλάσσιας ρύπανσης. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ GROUND OPERATIONS MANAGER/SECURITY MANAGER