Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 49: Εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμαΣχόλιο του χρήστη Γ Ζωγραφάκης - Egnatia Aviation | 6 Νοεμβρίου 2012, 13:35
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με την AOPA σχετικά με τον ανεφοδιασμό «…από κινητά μέσα αποθήκευσης, από πιστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών…». Άκρως απαγορευτικό. Όχι μόνο οι εταιρίες αυτές δεν διαθέτουν το απαραίτητο καύσιμο ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ αερολιμένες της χώρας ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ το καλοκαίρι (πόσο μάλλον σε παγοδρόμια), αλλά έστω κι αν ακόμα δεχτούν να το φέρουν, το επιπλέον κόστος μεταφοράς του εκτός των εγκαταστάσεων τους (μέχρι τώρα σε αεροδρόμια), θα είναι υπέρογκο. Γνωρίζω ότι υπάρχει παγκόσμιος κανονισμός μεταφοράς επικινδύνων ουσιών τον οποίο έχει υιοθετήσει και η Ευρωπαϊκή Ένωση, και ο οποίος παραθέτει λεπτομερώς και τις προδιαγραφές δεξαμενών (στάσιμες και με μεταφοράς) και εγκαταστάσεων καθώς και τους κανονισμούς για την μετάγγιση και ανεφοδιασμό οχημάτων, σκαφών, αεροπλάνων και άλλων μέσων ανάλογα με το είδος του υλικού (π.χ. καυσίμου). Η εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του κανονισμού που αφορούν τα διάφορα είδη καυσίμου θα εξασφαλίσει μια νόμιμη και ασφαλή εγκατάσταση με τον σωστό τρόπο μετάγγισης χωρίς την αποκλειστική χρήση εταιρίας ανεφοδιασμού αεροσκαφών.