Αρχική ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΙΙ - αδειοδότηση από το ΤΕΕΆρθρο 01: ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Οικονομίδης | 6 Νοεμβρίου 2012, 16:04
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια αρχική επισήμανση. Ας σιγουρευτούμε όλοι πρώτα απ΄ όλα ότι παραμένει η απαίτηση αδειοδότησης μόνο για τις περιπτώσεις που είναι πραγματικά και αντκειμενικά αναγκαία! Σε αυτή την εξέταση βοηθητικό θα είναι να ανατρέξει κανείς στην αιτία θεμοθέτησης κατ' αρχήν της απαίτησης αδειοδότησης και της σκοπιμότητας που αυτή τότε - αρκετά χρόνια πρίν ... - εξυπηρετούσε. Αυτό ισχύει κατ' εξοχήν για άδειες που έως όχι και πολλά χρόνια πριν εκδίδοταν από την Αστυνομία. Για όλες αυτές ας υπάρξει προβληματισμός για το εάν υπάρχει λόγος διαιώνισης αυτής της απαίτησης απλώς μέσω μιας άλλης Υπηρεσίας ή και των Επιμελητηρίων. Πρότασή μου είναι να αφορά κυρίως - αν όχι ΜΟΝΟΝ - τις ατομικές δυνατότητες (μόρφωση και φυσικές ικανότητες) του αιτούντος την άδεια και πολύ λιγότερο - έως καθόλου - λοιπές σήμερα τιθέμενες προϋποθέσεις, όταν αυτές αφορούν πράγματα που μπορούν να αποτελούν αντικείμενο διαρκούς ελέγχου κατά την λειτουργία μιας επιχείρησης. Π.χ. αρχικές απαιτήσεις τεχνικών διαμορφώσεων για την διαχείριση ρύπων, δεν έχουν νόημα, αν μπορούμε να ελέγχουμε κατά την διάρκεια λειτουργίας της επιχείρησης το ότι τελικά ΔΕΝ εκπέμπονται ρύποι πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια. Αλλιώς μπορεί π.χ. κάπου να υπάρχουν οι πρέπουσες εγκαταστάσεις αλλά απλά να μη τίθενται σε λειτουργία.