• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΥΡΕΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ' | 29 Οκτωβρίου 2009, 12:09

    Σήμερα μέσα στο κλίμα της απαισιοδοξίας που επικρατεί στην ελληνική αγορά με την ακρίβεια να θερίζει κάθε οικογενειακό προϋπολογισμό, με την υπερχρέωση των νοικοκυριών (δανεισμό), με την ανεργία που οι συνέπειες της αγγίζουν κάθε ελληνική οικογένεια, με το κλείσιμο χιλιάδων μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με την αδυναμία του κράτους να εισπράξει έσοδα λόγω της πτώσης του τζίρου των επιχειρήσεων και της φοροδιαφυγής, η μεγάλη νίκη του ΠΑΣΟΚ στις 4 Οκτώβρη 2009 αλλάζει την ιστορία της χώρας μας και επαναφέρει το κλίμα αισιοδοξίας σε όλους μας, γιατί η χώρα μας αξίζει ένα καλύτερο μέλλον. Όλοι γνωρίζουν ότι η οικονομία επηρεάζεται από το κλίμα που επικρατεί στην αγορά. Σε περιόδους κάμψης της οικονομίας είναι τραγικό λάθος η περιστολή της κατανάλωσης που βυθίζει ακόμη πιο βαθιά την οικονομία και χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να μπορέσει να βγει από το τούνελ της ύφεσης. Όμως θα μπορούσαν να ληφθούν μέτρα όπως : Υποστήριξη, κατανάλωση και διαφήμιση των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών (π.χ. τρόφιμα, ενδύματα, έπιπλα, υποδήματα, τουρισμός κ.λ.π.) σαν μόδα στην ελληνική κυρίως αγορά αλλά και στην παγκόσμια αγορά (κυρίως όπου υπάρχει ελληνική ομογένεια αλλά και έντονο τουριστικό ρεύμα για την χώρα μας). Συγκράτηση τιμών των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών (τουρισμό, υπηρεσίες κλπ.) σε συμφωνία με όλους τους κοινωνικούς μας εταίρους ώστε να επανέλθει το κλίμα αισιοδοξίας στην αγορά. Ας τονισθεί ξανά ο ρόλος των Εθνικών μας Ευεργετών και ας αναλάβουν ξανά τις ευθύνες τους όλες οι παραγωγικές τάξεις δημιουργώντας νέες θέσεις απασχόλησης για τους συμπολίτες μας ανέργους, διότι ξεχνούν ότι σε λίγο η κρίση στην Ελληνική Αγορά θα συμπαρασύρει και αυτούς αφού δεν θα υπάρχουν καταναλωτές. Ας ελαχιστοποιηθεί η μετακίνηση των παραγωγικών μονάδων σε χώρες γειτονικές εκμεταλλευόμενες το φθηνό εργατικό κόστος θυμίζοντας τους, ότι οι δυνητικοί τους καταναλωτές για τα παραγόμενα προϊόντα είναι κυρίως οι Έλληνες καταναλωτές και όχι το φθηνό δυναμικό στις χώρες που εγκαθιστούν τις μονάδες τους μία και δεν έχει το δυναμικό αυτό την ίδια αγοραστική δύναμη με αυτή των δικών μας καταναλωτών. Ας επιβληθεί σε κάθε εισαγωγή και πώληση προϊόντος που προέρχεται από χώρα με φθηνό εργατικό κόστος ένα τέλος υπέρ των ασφαλιστικών ταμείων μας (ΙΚΑ ,ΤΕΒΕ, Ταμείο Εμπόρων κ.λ.π.), σαν ελάχιστη προσφορά για τους ανέργους που δημιουργεί η αθρόα και ανεξέλεγκτη εισαγωγή αυτών των προϊόντων. Τέλος ας μειωθούν τα επιτόκια δανεισμού και χορηγήσεων από τις Ελληνικές Τράπεζες που δημιουργούν πρόσθετα βάρη τόσο στα νοικοκυριά όσο και στις επιχειρήσεις που ενώ ευκαιριακά δημιουργούν κέρδη στους μετόχους των τραπεζών συντελούν όμως σε παράταση της ύφεσης της οικονομίας και σε τελική ανάλυση μακροπρόθεσμα θα επηρεάσει και αυτές. Για τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις: · Καμία φορολόγηση στα κέρδη των επιχειρήσεων αυτών εφόσον διατηρούν τις θέσεις εργασίας για όσο χρονικό διάστημα θα διαρκέσει η ύφεση και πληρώνουν κανονικά το ΦΠΑ. · Αύξηση φορολογίας και ΦΠΑ από τον τζίρο αγορών που γίνεται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου από το εξωτερικό (αγορές -εισαγωγές από το εξωτερικό μόνο και όχι εξαγωγές). · Διαγραφή χρεών προς την εφορία εφόσον διατηρούν τις θέσεις εργασίας για όσο χρονικό διάστημα θα διαρκέσει η ύφεση και πληρώνουν κανονικά το ΦΠΑ. · Επιδότηση ενοικίων των εν λόγω επιχειρήσεων για όσο χρονικό διάστημα θα διαρκέσει η ύφεση με παράλληλη συγκράτηση τιμών σε υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, Δημοτικά τέλη, ταχυδρομικά και τηλεπικοινωνιακά τέλη) εφόσον οι επιχειρήσεις αυτές διατηρήσουν σταθερές τις τιμές των προϊόντων τους ή τις μειώσουν και διατηρούν ή δημιουργούν νέες θέσεις απασχόλησης. Για τις μεγάλες επιχειρήσεις: · Με νόμο μείωση του ποσοστού από τα κέρδη των επιχειρήσεων που δίνονται ως διανομή στους μετόχους αν δεν διασφαλίζουν τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η ύφεση με παράλληλη αύξηση του εν λόγω ποσοστού αν δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας. · Ειδικότερα για τις πολυεθνικές επιχειρήσεις εμπορικές και βιομηχανικές να ισχύουν στην Ελλάδα οι ίδιες τιμές στα προϊόντα τους που έχουν σε όλη την Ευρώπη (λαμβάνοντας υπόψη τους κατώτερους μισθούς που ισχύουν στις χώρες αυτές και στην χώρα μας) και δίνοντας τους φορολογικά κίνητρα (μείωση φορολογίας αν διασφαλίζουν τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η ύφεση και δημιουργούν νέες θέσεις απασχόλησης).