Αρχική Διαμόρφωση ενός ενιαίου κανονιστικού και θεσμικού πλαισίου σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιώνΑρθρο 57 – Άδεια άσκησης της επαγγελματικής δραστηριότηταςΣχόλιο του χρήστη ΣΩΤΗΡΗΣ | 6 Ιανουαρίου 2014, 10:59
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θα πρεπει να ζητούνται κατά περίπτωση προμήθειας ή υπηρεσίας άδειες άσκησης ή εμπορίας, διότι η εγγραφή στο επιμελητήριο δε διασφαλίζει και το ότι ο/η εγγεγραμμένος είναι & σε μητρώο ειδικής άσκησης ή εμπορίας. π.χ. Σήμερα ασκείται παράνομη προμήθεια φυτών-σπόρων-λιπασμάτων-φυτοφαρμάκων, από όλους τους φορείς δημοσίου εν αγνοία τους, αφού ο οποιοσδήποτε αφού δηλώσει τη δραστηριότητα στην εφορία, ενημερώνεται έτσι αυτή και γίνεται αποδεκτή από τα επιμελητήρεια η δραστηριότητα και έτσι ο συμμετέχων προσκομίζει πιστοποιητικό που ζητείται σήμερα από τον ΕΚΠΟΤΑ, ή τον ΠΠΔ. Δίδεται δηλαδή η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους για τα πάντα εφόσον προσκομίζουν πιστοποιητικό επιμελητηρείου, καθώς το τελευταίο δεν έχει τη δυνατότητα ελέγχου νομιμότητας της άσκησης του μέλους του! Επιπλέον ποια η έννοια εγγραφής στα κλαδικά ή άλλα εμπορικά μητρώα εφόσον δε ζητούνται σήμερα? Στο προηγούμενο παράδειγμα εμπορίας χρειάζονται 3 υπουργικές άδειες που όμως δε μπορεί να τις γνωρίζει η εκάστοτε οικονομική επιτροπή διαγωνισμού. Πρόταση, να θεσπιστεί λίστα νομίμων δικαιολογητικών συμμετοχής για κάθε είδος εμπορίας ή υπηρεσίας από την οποία θα ανατρέχει ο ενδιαφερόμενος φορέας ώστε να τα ζητεί στη διακύρηξή του!