Αρχική Ρύθμιση θεμάτων εφοδιαστικήςΆρθρο 16:Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3887/2010, ρυθμίσεις μηχανημάτων έργου και λοιπά θέματαΣχόλιο του χρήστη Π.Ε.Ε.Δ. | 13 Μαρτίου 2014, 23:12
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πρώτη παράγραφος επιτρέπει την ταξινόμηση ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων χωρίς περιορισμό ελκυστήρων. Δηλαδή επιτρέπει στη Μεταφορική Εταιρία με πχ 2 οχήματα να έχει 100 ρυμουλκούμενα. Υπενθυμίζεται ότι τα επιπλέον ρυμουλκούμενα δόθηκαν ως δικαίωμα επί της αρχικής αδειοδότησης μηχανοκίνητου οχήματος για τη διαχείριση εναλλακτικών φορτίων (πχ χύδην, υγρών τροφίμων, γενικού φόρτου, ασφαλτικών, κλειστών ψυγείων κλπ) για να προσαρμόζονται άμεσα στις ανάγκες μεταφοράς τρίτων. Πιθανή διατήρηση του εδαφίου θα δημιουργήσει σειρά από ρυμουλκούμενα που ενδεχομένως θα μισθώνονται σε ΙΧ ελκυστήρες καλύπτοντας το νομικό κενό μίσθωσης ή θα λειτουργούν ως κινητές αποθήκες! Προτείνεται η διαγραφή του εδαφίου. Τα κλαρκ είναι ηλεκτρικά και εσωτερικής καύσης (πετρελαίου, LNG κλπ). Επίσης τα κλαρκ δεν είναι μόνο ανυψωτικά αλλά και παράλληλης μετατόπισης. Προτείνεται η διαγραφή των λέξεων «ηλεκτροκίνητα» και «ανυψωτικά». Για την Πανελλήνια Ένωση Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ) Ο Πρόεδρος της ΠΕΕΔ Γιώργος Μπαμπαλής Ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΕΔ Παναγιώτης Βλαχογιώργης Το μέλος της Μόνιμης Επιτροπής Logistics Ιωάννης Σιαμάς